به گزارش عصر بافق به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن؛ کریمیان رئیس اداره بهزیستی بافق صبح امروز با رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی دیدار و پیرامون مشکلات مددجویان معلول با وی گفتگو کرد.

کریمیان با اشاره به مشکلات مددجویان در بحث های درمان،اشتغال و مسکن گفت: بیش از ۱۰۰ نفر مددجوی معلول و ۹۷۱ نفر معلول تحت پوشش بهزیستی داریم که البته آمار معلولین شهرستان بیش از این است و بدون شک مخارج معلولین از افراد معمولی جامعه به ویژه در بحث درمان بیشتر است.

وی با بیان اینکه در سال جاری تا این لحظه اعتباری برای بهزیستی دریافت نکرده ایم،افزود:  تنها مبلغی برای معلولین روستایی اختصاص یافت. در صورتی که اعتباری تخصیص یابد پاسخگوی نیاز معلولین نخواهد بود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بافق اظهار کرد: سال گذشته ۱۲۰ میلیون تومان هزینه درمان داشتیم که تنها مبلغ ۳۰ میلیون تومان از سوی بهزیستی به این اداره داده شد.

سپس فلاح مبارکه با توجه به مشکلات مددجویان در بحث مسکن بیان کرد: برای ساخت مسکن معلولین شرکت سنگ آهن در بحث مصالح کمک نموده است و می تواند در این زمینه به معلولانی که در حال تعمیر یا ساخت منازل خود هستند،مساعدت کند.

وی در بحث اشتغال با بیان اینکه نباید تنها نگاه به شرکت سنگ آهن باشد بلکه دیگر ادارات نیز موظف هستند در این زمینه عمل کنند،تصریح کرد: شرکت سنگ آهن بیشترین تعداد معلولین را در سطح شهرستان پوشش داده است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن در پایان مبلغ ۳ میلیارد ریال بصورت نقدی به بهزیستی بافق کمک نمود. 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *