مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق در مورد علت تاخیر در تکمیل طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش عصر بافق به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، طالعی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق گفت: در مرحله اول قرار بود که زمین به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن واگذار شود، اما با تغییر در دستورالعمل‌ها قرار شد تا عملیات اجرایی ساخت نیز با همکاری بنیاد مسکن انجام شود.
او افزود: در حال حاضر مشکلی برای تکمیل مسکن وجود ندارد و این طرح ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
طالعی ادامه داد: شروع عملیات اجرایی پروژه از اردیبهشت ماه امسال با تعیین ۲ پیمانکار دارای صلاحیت آغاز شده و عملیات خاکبرداری و باطله برداری سایت به حجم ۲۱هزار متر مکعب و همچنین مخلوط ریزی و اجرای پی سازی تمامی ۱۴۱ واحد مسکونی در پنج لایه کوبیدگی و با حجم ۱۲ هزار متر مکعب به اتمام رسیده است.
او افزود: عملیات اجرای فونداسیون و بتن ریزی آن با سرعت و پیشرفت مناسب از سوی پیمانکاران پروژه در دست اجراست.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق تصریح کرد: از محل آورده اولیه متقاضیان، تمامی مصالح مورد نیاز پروژه از قبیل سیمان، میلگرد آجر و بتن به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خریداری شده که بر اساس پیشرفت کار پروژه برای اجرا، تحویل پیمانکاران می‌شود.
طالعی بیان داشت: بر اساس برنامه زمان بندی ارائه شده کار تحویل واحد‌ها یک ساله است و سعی می‌شود تا با مدت زمان کمتری واحد‌ها تحویل متقاضیان در شهرستان شود.
او همچنین در خصوص افراد ثبت نام شده در مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان بافق گفت: در این مرحله تعداد ۴۴۰ نفر از همشهریان مجدداً ثبت نام کرده اند که پس از پالایش و تایید استعلامات متقاضیان طرح و همچنین تخصیص زمین از سوی اداره راه و شهرسازی عملیات اجرایی آن از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

طرحاقدامملی_مسکن

تاخیر

جوانان

@asrebafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *