سلام و خسته نباشید خدمت شما خبرگزاری عصر بافق؛ مدت طولانی است که پرسنل گندله سازی بدون قرارداد و بدون حق و مزایای مشخصی مشغول بکار هستیم و مسئولین امروز فردا می کنند اما هر بار رجوع می کنیم یا قرارداد مشکل دارد یا می گویند صبر کنید. برای شرکت بزرگی مثل سنگ آهن ۳ ماه بدون قرارداد کار کردن و هر روز امروز فردا کردن درست نیست.
ما بعد از راه اندازی کارخانه در دو شرکت پخش شده ایم یکی بنام گهرکوشان و یکی تهران تدبیر که این دو شرکت همان دو شرکت سخت کوشان و آذران سابق هستند. اواخر سال ۹۹ سه ماه بدون قرارداد بودیم و در سال جاری اواخر تیر ماه گفتند برای امضاء قرارداد های مربوط به اردیبهشت، خرداد و تیر مراجعه کنید یعنی ۳ ماه انگار بدون قرارداد و الان برای مرداد و شهریور ماه گفته اند قرارداد  نیاز به اصلاح دارد. بسیاری از مزایا مشخص و شفاف نیست، آیا نباید برنامه ریزی منظمی برای قراردادها و حقوق و مزایا وجود داشته باشد؟ معمولا بین شرکت آپکو که بهره بردار هست و سنگ آهن به عنوان کارفرما پاسکاری می شویم.
ما کارگرها هم حرفمان به جایی نمی رسد و شورای کارگری هم نداریم که به آن مراجعه کنیم و معمولا بچه ها مجبورند برای این امور خودشان پیگیر کارشان از اداره کار باشند. این حرف دل خیلی از کارگرهای گندله هست خواهش میکنم به گوش مسئولان برسانید.

گندلهسازیسهچاهونبافق

شرکتسنگآهنمرکزیایران_بافق

شورای_کارگری

قرارداد

@asrebafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *