با اعلام خبر استعفای قمیشی، نماینده فولاد غدیر در شرکت نوظهور کویر بافق و مدیرعامل این شرکت که در آن به مواردی اشاره شده بود و وجود نگرانی از سرنوشت پروژه های تعریف شده نوظهور به خصوص قرارداد احداث مگامدول فولاد و آهن اسفنجی، دهستانی خبرنگار عصر بافق برای شفافیت بیشتر موضوع با فرماندار، رئیس شورای شهر و عضوی از این شورا، مدیرعامل نوظهور، مدیرعامل سنگ آهن و نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی تماس و صحبتهایی داشت.
تقریبا همه مسئولان شهرستان به اتفاق از ادامه کار و بی بازگشت بودن قرارداد احداث مگامدول در بافق صحبت داشته و اذعان داشتند که موارد فنی در قرارداد موضوعی است که باید بین طرفین حل و فصل گردد. ظاهرا روز شنبه جلسه مهمی در شرکت غدیر برگزار و استعفاء قمیشی مورد موافقت قرار نگرفته است. طی تماسها و هماهنگی های صورت گرفته بین مسئولان و با توجه به حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در شهرستان مقرر شده تا جلسه فوق العاده ای در همین زمینه امروز با حضور شورای شهر، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل نوظهور برگزار شده که نتیجه آن بعد از برگزاری به سمع و نظر خوانندگان خواهد رسید. 
بهتر است مسائل فنی با حضور مسئولان شهرستان و مدیرعامل سنگ آهن و نوظهور بررسی شده و از این امر که مشکلات داخلی در ادامه روند پروژه های این شرکت خللی ایجاد کند جلوگیری شود. باید مشخص شود چرا پروژه های شهرستان خصوصا پروژه های فولادی به مشکلات بدعهدی و مرور زمان شدن و حرکت لاک پشتی گرفتار می شود؟!

شرکتسنگآهنمرکزیایران_بافق

شرکت_نوظهور

چرخه_فولاد

آهن_اسفنجی

@asrebafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *