درود بر سردار آخوندی بزرگوار
باتوجه به اینکه حضرتعالی در سطح کلان تجربه مدیریت هم ستادی و هم بعضا اجرایی داشتید در حوزه فرهنگ و ورزش که دغدغه اصلی قشر نوجوانان و جوانان هست حتما خواهش میکنم بازدیدی از دو شهرستان رفسنجان و سیرجان به همراه اعضای شورای داشته باشید تا از روند پیشرفت در یک دهه گذشته این دو شهرستان از نزدیک بازدید کنید که چگونه آنها توانستند با معادن مس و سنگ آهن اینگونه زیرساخت های صنعت فوتبال را مهیا و در سطح حرفه ایی تیمداری کنند و ما همچنان در افکار و رفتار آماتور خود مانده ایم و پیشرفتی نداشتیم.
چون معتقدم دنیا و حتی در کشور شهرها با همین صنعت توانستند فارغ از معرفی شهر و دستاوردها و توانایی های خود علی رغم کاهش آسیب های اجتماعی در بین جوانان و خانواده ها، اشتغالزایی در حوزه های مختلف خصوصا گردشگری را احیا کنند. بر اساس آخرین تحقیق فیفا و ای اف سی از کنار فوتبال میشود ۱۳۲ شغل را رونق بخشید حالا صد شغلش بماند همان ۳۲ شغل را هم که فعال شود دیگر نیازی کمتری به معادن اطرافمان خواهیم داشت.
همیشه متعجبم که چرا وقتی می شود با اینکار فرهنگ، سیاست، سلامت و صنعت و حتی مذهب و آیین، فرهنگ و تمدن مردمانمان را به رخ کشور بکشیم فکری در این خصوص نشده و هر سال باید شاهد افتتاح استادیوم ها و جشن صعود تیم های مختلف شهرستانی و استانی باشیم. شهری سرشار از استعداد های ناب نوجوانان و جوانان در رشته ها و حوزه های مختلف و سرریز از ثروت خدادادی اما بدلیل اینکه نتوانسیم یا نخواستیم یا نگذاشتند که بتوانیم و بخواهیم همیشه درگیر مسائلی شدیم که فقط حسرت خوردیم. و کلام پایانی بعنوان مثالی تلخ و دردناک در یک دهه گذشته بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان صرف تیمداری در لیگ استان و زیرگروه کشور کردیم اما به لحاظ عدم مدیریت صحیح و هدر رفت زمان و هزینه و سرمایه و سوختن نسلی از ورزشکاران بخصوص فوتبالیست ها چیزی دیگر عایدمان نشده است.
به امید بافقی آباد در مدیریت شهری با کمک همه همشهریان و شورای جدید انشالا….
تفکری بافقی، رئیس هیات فوتبال استان یزد

فوتبال

باشگاهفرهنگیورزشی_آهن

ورزشحرفهای

@asrebafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *