پیامی از یک شهروند خبرنگار دریافت کردیم مبنی بر اینکه چندین نفر از نیروهای گندله سنگ‌آهن از این شرکت حقوق دریافت می کنند در صورتی که نه در گندله حضور دارند نه جایی مامور به خدمت هستند! در این پیام از ما خواسته شده در راستای وظیفه خبرنگاری پیگیر این موضوع شویم که این افراد از چه نبوغ و تخصصی برخوردار هستند که باید بدون حضور حقوق دریافت کنند؟!
همواره بحثهایی برای مامور به خدمت بودن افراد از شرکتهای سنگ آهن بافق و مجتمع فلات مرکزی به اداره های بافق و حتی استان وجود داشته است اما این مورد را کمتر به آن برخوردیم که کسی نه حضور داشته باشد و نه مامور به خدمت باشد اما حقوق دریافت کند. هر چند که برخی موارد ممکن است از طریق پیمانکار و با اعمال نفوذ سیستم به پیمانکاران مجموعه های ذکر شده صورت گرفته باشد و در آمار مامورین به خدمت این شرکتها نیز ثبت نشده باشد ولی مدیران این مجموعه ها باید در نظر داشته باشند که این امر توسط مردم و کارگران رصد می شود. با این وجود از شرکتهای سنگ آهن و فلات مرکزی می خواهیم تا لیست مامورین به خدمت خود را برای عموم مردم منتشر کنند تا شائبه های احتمالی برطرف شود. 

شرکتسنگآهنمرکزیایران_بافق

مجتمعمعادنسنگآهنفلات_مرکزی

مامورینبهخدمت

شفافیت

@asrebafgh

  1. همشهری

    سلام. درمورد سنگ اهن نمیدونم اما فلات مرکزی خیلی نیروی مامور به خدمت داره اونا که نیستن اینجا که اصلا کاری انجام بدن واسه معدن متاسفانه نیروهای اینجا هم از روزی که مدیر بومی شده اوضاع فرق کرده شرح وظایف تغییر کرده … با … میرن کاور سفرش میدن درحالی که وظیفه ایمنی وبازرگانی هستش .سرکا اومدن که معلوم نیست مدیر فلات هواسش به کجاست مسئول … ماشین بیت المال تحویلش هست ۳روزی ۱ روز میاد سرکار هرکس ببینه فکر میکنه مسئول … چیزی هستن . فقط برید تبریک بگید فکری برای معادن بکنید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *