بافق دلسوز می خواهد، بافق مدیر عاشق می خواهد اما نه عاشق پست و میز و صندلی بلکه عاشق مردم و این آب و خاک و نظام؛ دست از بازی های سیاسی و گروهی برنداریم حسابی عقب خواهیم ماند. در برهه ای از زمان قرار گرفته ایم که بر اثر تحریم ها و فشار زیاد بر مردم، ترک برخی افعال یا تعلل در آنها جرمی نابخشودنی است. 
شرکت چادرملو در فولاد مبین اردبیل با ظرفیت تولید یک میلیون تن آهن اسفنجی و اشتغال هزار و پانصد نفری سرمایه گذاری می کند و اما سنگ آهن بافق در گیر و دار حفظ کارخانه های موجود خود و راه اندازی کارخانه های تعطیل، واقعا چرا؟؟ کی قرار است برخی دوستان همشهری از خواب غفلت بیدار شوند!! کی قرار است بزرگ شویم و رشد کنیم و بزرگ حرکت کنیم؟!
چادر ملو با مدیریت بهینه و درست و این ظرفیت عظیمی که با یک معدن در خود ایجاد کرده باید برود در شهرستان اردبیل سرمایه گذاری کند و به سرعتی عجیب پیش رود اما ما در بافق گرفتار تنگ نظری کسانی شدیم که اهلیت اینکار را ندارند و مردم هم متاسفانه بامیدشان نشسته اند!
امام جمعه معزز بافق، نماینده محترم مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، استاندار محترم یزد و فرماندار محترم شهرستان، مدیرعامل محترم شرکت نوظهور، اعضای محترم شورای اسلامی شهر بافق چرا طرح آهن اسفنجی که خبر امضاء قرارداد آن منتشر شد کلنگ زنی و شروع نمی شود؟! ما از قمیشی طبق قول خودشان برنامه زمان بندی و نصب روزشمار در شهرستان می خواهیم و این امر همت مسئولان شهرستان را می طلبد.
متولی کارگروه توسعه شهرستان شورای شهر است و بهتر است اعضای این شورا با هم فکری با هم و با ترک برخی اختلاف سلایق در موضوعات دیگر در این مقوله مهم منطقه ای و استانی حتی ملی دست هم را بگیرند و نسبت به راه اندازی جلسات گزارش دهی کارگروه به مردم و دعوت از کلیه سرمایه گذاران و مدیران دست اندرکار طرحها و معادن به این جلسات از آنها گزارش پیشرفت کار بخواهند. هیچ عذری در کوتاهی از این مهم پذیرفتنی نیست.

چرخه_فولاد

آهن_اسفنجی

فولادسازی

شرکتسنگآهنمرکزیایران_بافق

شرکت_نوظهور

توسعه

اشتغال

@asrebafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *