مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف کارکنان سنگ آهن: پس از برگزاری مجمع، تمامی پرسنل سنگ آهن می توانند سهامدار شرکت تعاونی شوند.
به گزارش روابط عمومی شرکت تعاونی مصرف کارکنان سنگ آهن بافق؛ به مناسبت هفته تعاون مراسمی با حضور رییس اداره کار و رفاه اجتماعی، جمعی از مدیران سنگ آهن، اعضای هیات مدیره و کارکنان شرکت تعاونی سنگ آهن در این شرکت برگزار شد.
واحد اخیگان در این مراسم ضمن تبریک هفته تعاون گفت: این شرکت تعاونی دارای پنجاه سال سابقه خدمت رسانی به پرسنل سنگ آهن و عموم مردم می باشد.
وی با اشاره به اینکه شرکت بیش از سه هزار عضو دارد افزود: اکثریت سهامداران از بازنشستگان هستند اما بزودی در مجمع امسال تصمیماتی اتخاذ می شود تا تمامی پرسنل بتوانند سهامدار این شرکت شوند.
مدیرعامل این شرکت در خصوص سابقه فعالیت خود عنوان کرد: با حسن نیت هیات های مدیره شرکت برای دوره سوم به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شدم.
اخیگان در پاسخ به اینکه در آخرین دوره چه اقداماتی انجام دادید بیان داشت: با توجه به نظر مثبت هیات مدیره توانستیم امکان خرید از لوازم خانگی تا ده ماه و مواد خوراکی تا ۵ ماه بصورت کسر از حقوق برای پرسنل و ارایه برگ چک برای عموم مردم را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: همچنین با تعداد یکصد فروشگاه مختلف در سطح شهر و استان قرارداد بستیم تا پرسنل بصورت کسر از حقوق خرید کنند.
مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف در خصوص توزیع اقلام تنظیم بازار در این شرکت ضمن تشکر از پرسنل شرکت تعاونی جهت توزیع اقلام گفت: در این دو سال گوشت، برنج و روغن هرکدام حدود سی تن همچنین قند و شکر هرکدام بالغ بر بیست تن و ده تن مرغ بین عموم مردم توزیع شد.
اخیگان افزود: همچنین هفت هزار و پانصد حلقه لاستیک برای پرسنل سنگ آهن توزیع شد.
وی ادامه داد: ضمنا به مناسبت هفته تعاون شعبه دوم فروشگاه مادیران یزد که دارای لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال می باشد بزودی در این شرکت تعاونی راه اندازی می شود تا کارکنان بصورت کسر از حقوق کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند.
مدیرعامل شرکت تعاونی در پایان از حمایت های مدیرعامل های سنگ آهن (از گذشته تا کنون) از این شرکت تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه حبیب حسن زاده رییس هیات مدیره این شرکت اظهار امیدواری کرد در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است، با تلاش و همت تلاشگران عرصه تعاون؛ با رفع موانع و پشتیبانی از این بخش مهم اقتصادی جهشی افتخار آمیز را در عرصه های مختلف تولیدی و اقتصادی کشور و بویژه بخش تعاون شهرستان شاهد باشیم.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق نیز در این مراسم گفت: شرکت های تعاونی مصرف یکی از مهمترین و قدیمی ترین گرایش فعالیت در حوزه تعاون محسوب می شوند و این نوع از تعاونی قطب مهم توزیع کالا در جامعه بوده که در راستای توسعه عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه ثروت فعالیت می کند.
علی اصغر نوری شادکام با اشاره به اینکه تعاونی مصرف سنگ آهن با پنج دهه فعالیت همچنان پویا و با انگیزه در حال تامین کالا های اساسی سهامداران و شهروندان می باشد افزود: این تعاونی در حال حاضر با بیش از سه هزار عضو، سرمایه ای بالغ بر هفتاد میلیارد ریال و اشتغال ۲۸ نفر فعالیت می کند.
وی بیان داشت: در سال های اخیر اقدمات شایسته ای توسط مدیران تعاونی انجام شده که مهمترین آنها کمک به راه اندازی واحد تولید پوشاک بانوان، گسترش شبکه توزیع در سطح شهر علاوه بر فروشگاه مرکزی، توزیع اقلام سهمیه ای با شرایط ویژه از جمله لاستیک و … و تبدیل سیستم بسته فروشگاه به سیستم باز ( فروشگاه هایپر ) می باشد.
رییس اداره تعاون بافق در پایان استقرار سیستم اطلاعات مدیریت را برای تعاونی های مصرف بسیار موثر و مفید عنوان کرد و گفت: با استقرار این سیستم مدیریت به سلیقه مصرف کننده، تغییر عادت مصرف کننده، قیمت مورد دلخواه مشتری و نوسانات قیمت های فصلی توجه دارد.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *