- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

سوالات بی جواب مردم از نماینده مجلس در عصر بافق

حدود بیست روز از پاسخ به سوالات مردم توسط نماینده بافق در یک گروه قفل شده گذشت ولی با توجه به اینکه زمان به پاسخ به سوالهای خبرنگار عصر بافق نرسید علی رغم قول مساعد به جهت پاسخگویی توسط روابط عمومی دفتر نماینده مردم، تاکنون هیچ پاسخی به سوالات این رسانه داده نشده است. بافق همواره از همین یک بام و دو هواها ضربه خورده است.
نمی شود دنبال شفافیت و اصلاح امور بود و ادعای قانون مداری داشت اما به رسانه و مردم پاسخگو نبود. گزارشات یک طرفه، خسته کننده و تکراری که بعضا با وعده های واهی همراه هست قرار نیست دردی از این شهر را حل کند لذا لطفا نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به سوالات مردم جهت انتشار در عصر بافق پاسخ دهد.
اما سوالهای اساسی و مشکلات عمده شهرستان که قفل شده بود و مردم نماینده بومی را برای این موارد انتخاب کردند نه برای امور روزمره که خود بخود در حال انجام بوده است:
یک: چرا بعد از پنج سال برای بازپس گیری مرزهای غضب شده بافق و بهاباد توسط اردکان اقدامی نکرده اید؟
دو: چرا با وجود اینکه می دانید در نقشه های قدیم معدن مهدی آباد در شهرستان بافق هست اقدامی در جهت برگرداندن مرزهای غضب شده توسط مهریز انجام نداده اید؟
سه: با وجود اینکه شما بافقی هستید چه اقدامی برای نگه داشتن باقیمانده معادن شهرستان در منطقه چاه گز بافق انجام دادید؟ با وجود اینکه می دانید چاه گز همیشه تا امروز در محدوده بافق بوده و می گویید قانون هر چه گفت آیا این قانون قرار است همزمان برای مرزهای بافق و بهاباد با اردکان و بافق با مهریز هم اجرا شود؟
چهار: چه کسی به شما گفت که بافق منطقه دلتای نظامی است تا فرودگاه بافق را به مهریز منتقل کنند؟
پنج: شما قبل از انتخابات مجلس گفتید همه آنومالی ها به سنگ آهن برگشته، دقیقا منظورتان کدام آنومالی ها بود و الان این آنومالی ها در چه وضعیتی است؟
شش: شما در اواسط سال ۹۸ که سال منتهی به انتخابات مجلس بود گفتید فولاد ابویی تا پایان سال به بهره برداری می رسد و قبل از انتخابات شوراها گفتید تا سه ماه آینده دقیقا بفرمائید که این طرح ملی که باید سه ساله به سرانجام می رسیده و بر اثر عدم نظارت درست و اهمال کاری بیش از حد تاکنون ده سال به طول انجامیده چه زمانی به پایان خواهد رسید؟
هفت: تامین خوراک سنگ آهن بعد از صورتجلسه سال ۹۳ که مجوز خصوصی سازی شما به همراه شورای چهارمی ها بود بعد از هفت سال به کجا رسیده؟
هشت: بعد از هفت سال سنگ آهن باید دومین چرخه کامل فولاد خود را نیز تکمیل کرده باشد، چرا الان در طرح اصلاح کاربری کارخانه سابق خود مانده و تعطیل است؟
نه: پیگیری اختصاص ۱۵ درصد از سهام سنگ آهن به بافق در صورتجلسه خصوصی سازی به کجا رسیده است؟
ده: دی کلینیک تخصصی که برابر با صورتجلسه خصوصی سازی باید سنگ آهن میساخت به کجا رسیده؟
یازده: چرا برخلاف صورتجلسه خصوصی سازی دو نفر بومی در هیات مدیره سنگ آهن نیستند؟
دوازده: چرا برای برگشت حق امضاء به سنگ آهن پیگیری نکردید و نمی کنید؟
سیزده: نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی بافق پس از سالها چرا شروع بکار نمی کند؟