شرکت نوظهور با تغییر در هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت گام بلندی برداشته و غدیر شریک ۴۰ درصدی نوظهور حتی با سنگ اندازی های فراوان از برخی بومی ها توانسته تا اینجای کار به خوبی پیش رود. برداشت ما این است برای غدیر، بافق، اردکان، بهاباد، کرمان یا هر جای دیگری زیاد تفاوت ندارد و قمیشی به عنوان نماینده غدیر در نوظهور و مدیرعامل این شرکت سعی دارد حلقه های از هم گسسته چرخه فولاد منطقه را به هم پیوند زند و در این راستا مهم این است که مسئولان بافقی و مردم بافق از ظرفیت یک سرمایه گذار واقعی که پشتوانه، نفوذ و تجربه یا در کل اهلیت لازم را دارد استفاده لازم را ببرند.

پیام قمیشی در آستانه عقد قرارداد تولید آهن اسفنجی
به نام خدا
گزارش خدمت مردم بزرگوار و صبور شهرستان بافق
خداوند بزرگ را سپاسگزارم که در این ایام عزیز و در روز پایانی هفته دولت، توفیقی بزرگ در خدمتگذاری به مردم نجیب و سربلند بافق را  نصیب ما ساخت.
خوشحالم به اطلاع مردم عزیز و مدیران سختکوش و رسانه‌های متعهد و دلسوز شهرستان بافق برسانم آرزوی دیرینه مدیران صنعتی و فرزندان آینده‌ساز این خطه زرخیز برآورده گردیده و قرارداد احداث بزرگترین واحد تولید آهن اسفنجی در استان یزد، توسط شرکت نوظهور، نهایی گردید.
این واحد معظم صنعتی که ظرفیت تولید دو میلیون تن آهن در سال را خواهد داشت، طی روزهای اخیر با دو شرکت مهم پیمانکاری و مشاوره فولادی MMTE و BARSOO نهایی گردیده و به امضا رسید و گامی مهم در تکمیل زنجیره تولید فولاد و جلوگیری از خام‌فروشی در منطقه به تحقق پیوست.
با اجرایی شدن این طرح، به امید خدا بیش از یک هزار و سیصد شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد گردید و همزمان ارزش افزوده اقتصادی بسیار بالایی نصیب گردیده و زمینه‌های رشد همه جانبه و توسعه پایدار این منطقه شایستۀ پیشرفت را فراهم خواهد ساخت.
این موفقیت بر مردم شریف و نجیب بافق، مسئولان متعهد و پیگیر استان و شهرستان، و بر سهامداران معزز شرکت صنایع نوظهور کویر بافق مبارک باد.
غلامرضا قمیشی
هشتم شهریور ۱۴۰۰

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *