در ابتدا از فرماندار به خاطر پاسخگویی به عصر بافق تشکر می کنم و به جرات می توانم بگویم به جز نماینده و مدیرعامل سنگ آهن تمام مسئولین به عصر بافق پاسخگو هستند. فقط اخبارشان را برای ما می فرستند و موقع پاسخگویی کسی جوابی نمی دهد و بعدا که ما مقاله ای می نویسیم هزار تا صاحب پیدا می شود که چرا نوشته ایم؟
اگر ما چیزی مینویسیم حرف خودمان نیست و سوالهای مردم هست، ما هیچ پدرکشتگی با مدیرعامل و آقای نماینده نداریم و سوالهایی برای ما می فرستند و نمی شود از آن سرسری رد شد، نه جواب داد و نه منتشر کرد که قرار است [آقایان] ناراحت شوند.
ما در این مدت به اندازه کافی جواب به مسئولان دادیم و اینکه از همکار هم بخوریم خیلی بدتر است، ما آزادی بیان نداریم و از یک طرف باید جواب مسئولان را بدهیم و از طرف دیگر برخی همکارانی که تاکنون هیچ وقت برای بافق قلم نزدند نیز جلوی مطالبه گری ما را می گیرند. قرار نیست اگر شماها سمتی دارید و روابط عمومی جایی هستید [ما هم ساکت بمانیم] من روابط عمومی یا مسئول نیستم که بخواهید ما هم ننویسیم، وقتی مقاله ای مینویسیم سارق رسانه ای می شویم! سایتی که دو تا زن مدیریت می کنند بهتر از این نمی شود به ما می گویند و موارد دیگر، اصلا درست نیست که همکار روبروی همکار قرار بگیرد، من در این چهار سال گذشته پلیس امنیت رفتم، دادگاه رفتم، دادستان مانند یک متهم با من برخورد کرده [اینها مهم نیست] اما اینکه یک همکار به ما حمله کند جالب است، من از نویسنده متن توقعی ندارم اما از صاحب امتیاز آن رسانه چرا، اصلا در شان آن رسانه نیست که مقابل یک همکار قرار بگیرد.
از نظر من آن خبرنگاری که پول گرفته، باج گرفته، پست و مقام گرفته که چیزی را بنویسد یا ننویسد نه تنها خبرنگار نیست که آبروی هر چه خبرنگاری هست را برده، من به خاطر مصاحبه و گزارش وزیر تهدید به اخراج شدم، رئیس من را مجبور کردند از سایت خارج شود فقط به خاطر اینکه مطالبه گری می کنیم، و من فقط این را می خواهم، شما که نمی نویسید و مطالبه گری نمی کنید لطفا مزاحم کار بقیه هم نشوید.

پ.ن.: از اینکه کیفیت صوت پایین است از همراهان عصر بافق عذرخواهی می کنیم.

مطالبه_گری

رسانه_مستقل

خبرنگار

پاسخگویی

فرارازپاسخگویی

@asrebafgh

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *