محسن رضایی متولد ۱۳۵۹ داری مدرک کارشناسی ارشد منابع طبیعی مدیر کارخانه چینی بهداشتی یاقوت در شرایطی که متاسفانه اکثرا در جامعه ما به سمت و سوی دلالی روی می آورند و بعضا با دلال بازی و کار چاق کنی به اقتصاد نیز لطمه می زنند در سال ۹۸ با مبلغی بالغ بر ۲۰ ملیارد تومان با جسارت و ریسکی که داشته وارد بازار تولید شده و کار راه اندازی این کارخانه دوسال به طول انجامیده است.
محصولات این کارخانه توالت فرنگی است که به تهران، اصفهان، یزد، هرمزگان، خراسان و قم ارسال می شود و با این کار و هدف ارزشمند توانسته تعداد ۵۵ نفر بیکار را در کارخانه خود مشغول بکار کند و بازار نسبتا خوبی نیز داشته است. اما متاسفانه اخیرا قطعی مکرر برق به اکثر دستگاهها خسارت زیادی وارد کرده است و قطعی برق روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۵/۱۷ خسارت سنگینی برایشان بجا گذاشته است.
بنا به گفته رضایی تمامی دستگاهها با برق کار می کند و این قطع مکرر برق باعث خسارت زیادی به دستگاهها از جمله سوختن یو پی اس که قبلا ارزشی معادل ۱۵ میلیون تومان داشته شده است. کوره این کارخانه با گاز کار می کند و برق، دریچه ورودی و خروجی هوا را تنظیم می کند و عمل نکردن درست در زمان قطع و وصل باعث جمع شدن گاز خروجی در کوره و فشار بالا و نهایتا ترک خوردن محصولات می شود. 
با سوختن دستگاه یو پی اس و قطع برق باعث به هم‌ ریختن تنظیمات کوره شده و خسارتی بالغ بر ۱۰۰ میلیون در برداشته است. خب این دردنامه یک کارخانه دار است که در این وضعیت اقتصادی با مشقت و جمع آوری سرمایه خود توانسته ۵۵ نفر را مشغول کند اما محسن رضایی چه می خواهد؟ از مسئولین و مخصوصا مسئولان توزیع برق خواهش می کنم حداقل کمکی که می توانند به ما انجام دهند تامین آب، برق و گاز که هر شرکتی به آن نیازمند هست می باشد را تامین کرده و در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها به رسالت خود عمل کنند.

برچسب ها : ,
  1. بافقی

    شما که ماشاء الله هزینه کردی و کارخانه راه اندازی کردی،یکم هزینه کن دیزل ژنراتور بخرو بذار جاهای حساس که سریع بیاد تو مدار
    مردم یو پی اس میذارن که در زمان بی برقی دچار مشکل نشوند چجوری یو پی اس را سوزاندید؟بهتره اولا جنس اون را عوض کنید و بعد هم مهندس برقتون را درست و حسابی توجیه کنید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *