- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

اگر آن چیزی که در ذهن ماست درست در بیاید شانس نماینده بومی به شدت کاهش خواهد یافت

در تفکیک حوزه های انتخابیه در گذشته ظلم بزرگی به کل استان صورت گرفته و ظاهرا نمایندگان استان قصد به هم زدن ترکیب گذشته را ندارند و قرار است اردکان همچنان در استان سروری کند و مستقل بماند و هیچ طرحی برای جبران این اجحاف بزرگ ارائه نشده است. با توجه به شرایط، اردکان که تکلیفش روشن است اما هر نماینده ای قصد دارد حوزه خود را سبک تر کند و احساس ما این است که نماینده های استان از مطالبه تفتی ها خیلی بدشان هم نمی آید تا دستاویزی برای برخی تغییرات داشته باشند.
بزرگترین حوزه انتخابیه اکنون با اضافه شدن شهرستان مروست بزرگتر نیز شده و دارای شش شهرستان می باشد که اگر قرار باشد میبد که پشت پرده مطالبات تفتی هاست و اگر هم نباشد از این امر خوشحال است سبک شود و یزد نیز سبکتر، دو شهرستان تفت و اشکذر نیز به این شش شهرستان اضافه خواهد شد و اما در شرایط کمی بهتر اشکذر جایگزین تفت و تفت آزاد یا یزد و اشکذر تغییری نمی کنند اما میبد به تبع شرایط ناعادلانه گذشته مستقل شود و باز هم تفت آزاد و قاعدتا قرار است به حوزه مهریز، بافق و بهاباد اضافه شود.
علی ایحال مطالبه ما از نماینده این است اول اینکه طرحهای پیشنهادی فعلی به مردم گزارش داده شود و دوم اینکه نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با شش شهرستان از اضافه شدن هر شهرستان دیگری به این حوزه که خود بعد از تفکیک، هر حوزه دارای سه شهرستان خواهد شد به شدت جلوگیری کند و اگر اصرار بر این کار شد وی پیشنهاد بازنگری کلی که بهترین کار است و خروج اردکان از استقلال و برگشت عدالت کامل در حوزه های انتخابیه استان را در دستور کار خود قرار دهد که کار سختی است.

تفتی ها با #تفتمظلوم مطالبه اصلاح حوزه انتخابیه تفت را کشوری کنید اصلاح حوزه انتخابیه تفت مهم ترین و اصلی دغدغه و خواسته مردم تفت در دو دهه اخیر بوده است. همه همشهریان تفتی متحد و یکصدا با انتشار این پست و #تفتمظلوم صدای خود را به گوش مسئولان برسانیم.
@mhbaharestan
@dr.hojat.akhavan.tafti
@dr.e.ahmadi
@ahmadi_eman
@aad.tafty
@taftgov
@dr.mirmohamadi
@mbghalibaf
@salehjoukar
@phototaft
@mostafa.erdanizade

تفت #اصلاححوزه #حوزهانتخابیه #دورهمیتفتیها #یزد #میبد #اردکان #بافق #بهاباد #مهریز #پاتوقیزدیها #ظلم #ستم #مردممظلوم #taft

@taft_city

@asrebafgh