از این صورتجلسه ۱۶ بندی پیداست که کم بودها در معدن کوشک بیداد می کند اما مسئولان بافق و شهرستان نگاهشان بیشتر همان بند یک، هشت و پانزده این صورت جلسه بوده و بعد از اجرای این بندها، کارگران این معدن، امکانات رفاهی و ایمنی که از حقوق مسلم این کارگران شریف است، شورای ‌کارگری، توسعه معدن، سرمایه گذاری و احداث کارخانه های جوار معدنی و غیرو اکثرا به فراموشی سپرده شده است.
تنها مرجعی که می توان اجرای این صورتجلسات کم حاصل یا بیشتر اهرمی برای فشار به سرمایه گذار جهت اخذ دو درصد فروش را راستی آزمایی کرد جلسات تعطیل شده پاسخگویی کارگروه است.
متاسفانه مشکل شهرستان بافق نظارت ضعیف و بعضا بده بستانهای سیاسی و مالی در قالب مسئولیتهای اجتماعی و کمکهای خیرخواهانه می باشد. بعضا دیده شده که همین زد و بندها باعث عدم پیگیری برخی مسئولان شهرستان در موضوعات مختلف شده و دلیل اینکه عزمی جدی برای حل کردن ریشه ای برخی مشکلات وجود ندارد همین امر است.

پ.ن.۱: برابر با بند ۱۶ این صورتجلسه در تاریخ ۱۴۰۰/۴/۱ میبایست برگزاری جلسه گزارش دهی در خصوص این صورتجلسه و میزان پیشرفت آن توسط فرماندار، شورای شهر، امام جمعه و نماینده مجلس پیگیری و انجام می شده است.
پ.ن.۲: به اسامی امضاء کنندگان دقت کنید، استاندار، امام جمعه، نماینده مردم، شورای شهر و شهرستان، رئیس اداره اطلاعات، دادستان و رئیس اداره کار در مقابل هیات مدیره و مدیرعامل شرکت معادن بافق (کوشک) ؛ به زودی گزارش پیشرفت را برای مردم منتشر می کنیم تا ببینیم معدن کوشک چقدر به این صورتجلسه با امضاء کنندگان ذکر شده بالا پایبند بوده است.
پ.ن.۳: لطفا یک شهروند خبرنگار دلسوز صورتجلسه تنظیمی در فرمانداری با شهداب در آنومالی شمالی را به ما برساند.

#بیچاره_مردم

#بیچارهکارگرانمعدن_کوشک

#دودرصدفروش

#ایمنی_معادن

#تولید

@asrebafgh

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *