پیامی که اگر تایید شود در نوع خودش هم جالب است هم به نظر منحضر بفرد می آید.
“ببخشید من صبح میخواستم به فرمانداری مراجعه کنم بعد از پیچیدن از خیابان اصلی به فرعی با خودروی پژویی که از سمت فرمانداری می آمد برخورد کردم و هنگام برخورد هم در لاین خودم بودم. پس از مراجعه پلیس من را مقصر دانسته و گفت اینجا ورود ممنوع است. در صورتی که راه دیگری برای رفتن به فرمانداری وجود ندارد و در ابتدای این مسیر هم تابلویی مبنی بر ورود ممنوع نصب نشده است.
پس از اعتراض به اینکه آقای فرماندار هم هر روز از همین مسیر وارد می شوند و در حال تخلف هستند پلیس به من گفتند بله باید مراقب باشید و اینجا یک طرفه هست و حق با کسی است که از طرف فرمانداری در حال خروج است. نهایتا هم با وجود اینکه پژو مقصر بود من را مقصر کردند و من به خاطر تردد در مسیری که هر روز فرماندار و کل کارمندان فرمانداری در حال تردد از آن هستند مقصر شناخته شدم. و فهمیدم که اگر بعضی جاها راهنمایی رانندگی هم تابلو نزده بود خودم باید بفهمم که ورود ممنوع هست” 
لازم است که فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس راهنمایی و رانندگی و دبیر شورای ترافیک شهرستان در خصوص صحت و سقم این پیام با مردم صحبت کنند.
پ.ن.: اگر قصوری از هر کدام از مسئولان یا دستگاههای ذیربط در هر اتفاقی صورت گرفته باشد این از حقوق شهروندان است که می توانند از مقصرین شکایت کنند.

  1. بافق

    با سلام البته تمام پرسنل و فرماندهان نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی سالهای سال از این مسیر تردد میکنند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *