با عرض سلام خدمت سردبیر سایت عصر بافق
می خواستم اطلاع رسانی کنم در مورد انتقال خطوط مخابرات که الان بیش از سه ماه هست که هیچ خطی انتقال داده نشده و به درخواستهای مردم توجهی نمی کنند مسئولین مخابرات هم به هیچ عنوان جوابگو نیستند حتی جواب سلام را هم نمی دهند. بنده چندین دفعه مراجعه کردم که آخرین بار بی پرده گفتند هر کاری دوست دارید انجام دهید و برای ما از بالا نامه آمده که هیچ انتقالی انجام نشود در حالی که بنده سه ماه پیش درخواست دادم هزینه هایش را پرداخت کردم، بازدید شده و الان سه ماه هست که کارم معلق است و هیچ توجهی نمیکنند و حتی مسئولین مخابرات گفتند رسانه ای کنید و من هم به حرفشان گوش دادم.
ممنون میشوم اطلاع رسانی شود تا به گوش مسئولین برسد تا تدبیری برای این کار انجام   شود.

پاسخ رئیس اداره مخابرات بافق: ابتدا باید به عرض شریفتان برسانم که مجموعه ما به هیچ عنوان به مشترک نمی‌گوییم که چه کاری انجام دهد یا ندهد یا اینکه هر کار که دوست دارید انجام دهید و این را تکذیب میکنم اما کلیت مسئله درست است. روند عملیات تغییر مکان تلفن ثابت به صورت موقت نزدیک به ٢ ماه است بکلی از طرف شرکت مخابرات ایران حذف شده است و مشکل در تعرفه رگولاتوری میباشد.
بعضی از مشترکین محترم که به آنها این مسئله بیان می‌شود، فکر می‌کنند مخابرات بافق سر خود این کار را انجام داده یا می‌دهد. در کل برای ما هم این مسئله ناراحت کننده است و از طریق مرکز استان پیگیر این موضوع بوده‌ایم تا این مسئله حل شود و یا حتی راهکاری صورت گیرد تا مشترکین کمتر به مشکل بخورند و همچنین خواسته های شرکت مخابرات تامین و برطرف گردد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *