شنیده ها حاکی از برنامه ریزی برای تصدی پستهای مدیریتی شهرستان توسط افرادی از منتخبین مردم در شورای ششم هست که این را می توان تحت عنوان پشت کردن به رای و انتخاب مردم تلقی کرد و نباید به سادگی از آن گذشت. اگر هم قرار است نقل و انتقالی صورت گیرد باید در همان حوزه ای باشد که مردم افراد را برای آن حوزه انتخاب کرده اند. و جابجایی از جایگاه رفیع شورای اسلامی شهر که به نوعی مدال افتخار مردم بر گردن خادمین خود بوده به سمتهای انتصابی به نوعی سوء استفاده از رای مردم و استفاده ابزاری از آن به عنوان سکوی پرتاب شخصی تلقی می شود.
گروههایی که در حال برنامه ریزی برای کشاندن هم گروهی های جامانده خود از شورا به هر شکل ممکن یا گرفتن پستهای انتصابی هستند ممکن است در این مسیر منافع مردم و منافع شهر را پایمال کنند و باید مواظب باشند که بده بستانهای گروهی در جایگاه شورای اسلامی شهر اولین لطمه را به خود اشخاص و خالص بودن نیت آنها در خدمت به مردم وارد خواهد کرد و در وهله بعد اعتماد مردم را از افراد منتخب سلب می کند.

پ.ن.: در شورای پنجم نیز صحبتهایی از این قبیل پست گرفتنها بود و حتی عضو شورا می توانست به کار خود در شورای شهر ادامه دهد که با حساسیت و مخالفت شدید محمد رنجبر همچنین احترام به رای مردم توسط پیشنهاد شونده منتفی شد. اگر این اتفاق افتاد دقیقا جبهه خودی و غیر خودی بدجور نمایان خواهد شد و تشت رسوایی ارجحیت دادن منافع گروهی بر منافع شهر و مردم بر زمین خواهد افتاد!

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *