دبیر اجرایی جشنواره داستان کوتاه چغارت، از برگزاری دومین جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خبر داد.
به گزارش عصر بافق؛ سید مصطفی فخری بافقی گفت: به منظور پیوند بیشتر فرهنگ، هنر و صنعت و مشارکت بیشتر معدنکاران و دوستداران هنر داستان نویسی، از سال پیش برآن شدیم تا جشنواره داستان کوتاه چغارت را برگزار کنیم تا ضمن آشنایی بیشتر مردم و علاقه مندان با معدن چغارت و گرامیداشت تلاش و کوشش نزدیک به شصت سال مردم بافق در معدن سنگ آهن، زیبایی هنر و صنعت را به قلم کشیم.
وی افزود: بدین منظور، چونان سال گذشته به بهانه گرامی داشت روز صنعت و معدن و روز قلم، همزمان با این خبر فراخوان دومین جشنواره داستان کوتاه چغارت منتشر می شود تا علاقه مندان در تمام گروههای سنی شرکت کنند.
مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق بیان داشت: جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه برگزار و آیین پایانی آن در هفته فرهنگ و هنر بافق ( مهرماه) با حضور میهمانان ویژه و استادان داستان برگزار می شود.
فخر در پایان گفتگو از مساعدت رضا فلاح مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و همراهی جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ارجمند رییس اداره فرهنگ و ارشاد بافق و تلاش همکارانش در روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *