“با سلام و خسته نباشید، در حال حاضر گرمترین شهر منطقه بافق هست، انصاف نیست در اوج گرما از ساعت ۱۲ تا ۶ عصر آن هم در بازه زمانی دو ساعته برق ها قطع شود در صورتی که قبلا شب قطع می شد آن هم فقط یک ساعت، خدا را خوش نمی آید مردم گناه دارند. خواهش میکنم پیگیری کنید جلوی این کار توسط مسئولین شهرستان گرفته شود، بخدا مادر سالمند من دیروز از شدت گرما راهی بیمارستان شد.”
پیامی که این روزها مشابه آن را هم ما زیاد داریم و هم در گروهها و فضای مجازی در حال رد و بدل شدن است.
همه ما می دانیم و مسئولان شهرستان و استان به خوبی به آن واقف هستند که شهرستان بافق جزء شهرستانهای خاص و گرم بوده که حتی باید تخفیف هایی در هزینه های مصرف برق خانوارها لحاظ شود. اما الان آن موضوع را هم که فراموش کنیم موضوع اصلی قطعی مکرر برق در این شهرستان به شدت گرم و آن هم در اوج گرما و در ساعات ظهر و دیگر ساعات روز و در روز دو مرتبه و گاهی نامنظم می باشد.
آیا مسئولان شهرستان هیچگونه پیگیری در خصوص قطعیهای برق برای بافق که دمای بالای پنجاه درجه را هم تجربه کرده داشته اند؟ آیا واقعا شهرستان بافق با توجه به شدت گرمی هوا نباید از لیست قطعی ها خارج شود یا حداقل تمهیداتی در نظر گرفته شود تا در صورت نبودن هیچگونه راهکاری، این قطعیها در ساعات بعد از ظهر و شب اعمال شود؟ در این طرح که گفته می شود کشوری است چه تفاوتی میان شهرستانها و استانها با اقلیم متفاوت قائل شده اند یا کسی تاکنون به این موارد ورود نکرده است؟ این که مسئولان شهرستان در پاسخ بگویند موضوع کشوری است و پیگیری حل این مشکل و وارد شدن فشار کمتر به مردم را از سر خود با این جواب باز کنند قابل قبول نیست.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *