سلام امروز خبری از شما دیدم از یک خانم که شوهرش جویای کار بود. سخنی با اولیای شهر امام جمعه محترم، نماینده مجلس، فرماندار، شورای شهر و شرکت سنگ آهن دارم، خواهشمندیم بجای حواشی فکری برای شهر بردارید روی بشکه باروت نشسته ایم و هر روز خودمان فوت میکنیم مثل کشور تک محصولی شده ایم، دیر یا زود این بشکه منفجر میشود و گودالی درست خواهد شد و تمام شهر را میبلعد. گودال بیکاری و ندانم کاری ما، فکری بردارید برای شرکت های صنعتی جوار معدنی یا شرکتهای بزرگ صنعتی و ریخته گری طرف قرارداد سنگ آهن در بافق مجبور به ایجاد کارگاه شوند و شما مسئولین تمام مانع اداری دست و پاگیر را از سر راهشان بردارید.
شهرک صنعتی تخصصی در کنار شهر ایجاد کنید نه شهرک صنعتی که در هفتاد کیلومتری شهر ایجاد کرده اید، کدام عاقلی آنجا میرود زیر ساخت ها را اماده کنید و تشویق کنید به ایجاد کارگاه های صنعتی و تخصصی تا شهر دچار رکود نشود. شرکت سنگ آهن تا جایی گنجایش دارد و یا منابع معدنی حدی دارد. من با چند تن از دوستان دوسال پیش پیگیر شهرک صنعتی باقراباد شدیم موافقت اصولی گرفته شد به اداره برق مراجعه کردیم برای برقش گفت دومیلیارد و اداره گاز  پانصد میلیون هزینه کنید گفتند هزینه کنید از افراد جدید بگیرید. اگر ما میتوانستیم اینکار را بکنیم و این سرمایه را داشتیم نمیامدیم پیش شما زیر ساخت آماده کنید تا ما ودیگران  پول صرف کارگاه کنیم.ونظارت کنید مانند شهرک صنعتی مبارکه نشود افراد زمین بگیرند و منتظر گران شدن بنشینند افرادی شروع به کار کنند که واقعا دغدغه اشتغال وشهر را دارند
اصفهان چگونه اصفهان شد چون شهرک های صنعتی ان از کارخانه ذوب بزرگتر شدند اما بافق کوچک ماند زیرا کسی توجه نکرد افراد متبحر داشت در زمینه های مختلف چون بازار کار برای جذب انها وجود نداشت یا خانه نشین شدند یا راننده اژانس، یکی از این افراد چند وقت پیش فوت کرد زنده یاد حسینعلی ناظمی یکی از اساتید بزرگ تراشکاری که کسی قدرش را ندانست و در حال حاضر فرزند ایشان در باقراباد در کارگاه کوچکی مشغول به کار میباشد با کار عظیم و خلاق که ما به عنوان دهیاری و شورای باقراباد عملا نمیتوانیم برای مکان بهتر برایش کاری انجام دهیم و شرمنده ایم.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *