در انتخابات این دوره شورای اسلامی شهر بافق اتفاق بی سابقه ای که روی داد حضور یک بانو در ترکیب نهایی شورا برای اولین بار در تاریخ بافق بود. هر چند در گذشته نیز بانوانی در این عرصه پا گذاشته بودند و خود را محک زده بودند اما ظاهرا حضورشان فقط برای حضور بود و خودشان نیز باور نداشتند تا بتوانند رای مردم و خصوصا جامعه بانوان را جهت حضور در ترکیب نهایی شورا کسب کنند.
مطمئنا معادلات از این به بعد در سایر انتخاباتهای آینده تغییر اساسی خواهد کرد و آن اینکه دیده شدن بیشترِ نیمی از جمعیت جامعه در تبلیغات حتی فعالیت برای این قشر خواهد بود. قطعا این قشر از جامعه به خودباوری بیشتری خواهد رسید تا در عرصه های مختلف حضوری پر رنگ تر از گذشته داشته باشد. زهرا زارعی توانست با برگزاری جلسات خانگی بین بانوان بافقی اعتماد آنان را جلب کرده و این قشر را بسیج کند تا اتفاق بی سابقه ای رقم بخورد. 
زارعی به جامعه زنان بافقی بدهکار است و باید در ۴ سال آینده نماینده شایسته ای برای آنان باشد، وی باید بتواند به وعده های خود در حوزه زنان جامه عمل بپوشاند تا اولین تجربه برای این قشر از جامعه شیرین و این حرکت مستمر و ادامه دار باشد.

عصر بافق: مطالبه از خانم زارعی اینکه با توجه به موفقیت تعداد انگشت شمار مدیران زن در شهرستان بافق، بانوان موفق و دارای ظرفیت کار را که کم هم نیستند شناسایی کرده، حمایت کند و در مناصب مختلف پیشنهاد داده تا این قشر از جامعه کرسی های بیشتری در مدیریت شهری را به خود اختصاص دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *