بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی علی بن موسی الرضا و علی آبائه و ابنائه علیهم السلام
مردم شریف و ولایتمدار بافق
سلام علیکم
در آستانه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و در طلیعه ی گام دوم انقلاب، چشم امید ما، به رای آوری رئیس جمهوری است که دارای مجموعه ای از ویژگی های مطرح شده در بیانات امام خمینی رحمه‌الله علیه و  مقام معظم رهبری دامت برکاته باشد.
در میان نامزدهای مورد تایید شورای نگهبان، جناب آقای رئیسی که هم  از نظر حُسن سابقه و مدل مدیریتی ضد فساد، عملکرد بسیار عالی در قوه قضائیه و هم از نظر اخلاق و دین مداری، پا به عرصه رقابت گذاشته اند، اصلح و مورد تایید اکثر کارشناسان در حوزه های مختلف مذهبی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی  هستند و ما توفیق فعالیت در ستاد های مردمی این بزرگوار را هم در سال ۹۶ و هم امسال داشته و داریم.
نظر به دعوت مقام معظم رهبری دامت برکاته از عموم مردم کشورمان جهت مشارکت حداکثری در انتخابات و درخواستشان از همه مردم برای دعوت از دیگران جهت انجام این وظیفه شرعی و با توجه به دعوت جناب آقای رئیسی از عموم مردم برای تبدیل خانه های خود به ستاد مردمی با شعار هر خانه یک ستاد ، افراد زیادی درخواست ایجاد ستاد مردمی را از ستاد مرکزی شهرستان داشته اند.
این درخواست ها در سطح کشور هم همین گونه بوده است و افراد زیادی از تهران برایشان حکمِ رئیس ستاد مردمی زده شده است و در حال حاضر، یزد بیش از ۲۰ رئیس ستاد دارد که هر کدام از آنها برای افرادی در شهرستان های استان حکم زده اند.
ستاد هایی با عنوان های مختلف، ایران ما، ایران سربلند، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، شورای وحدت، سحر(ستاد حامیان رئیسی)، صلح، خیزش مردمی حامیان رئیسی و…
در این میان، می بینیم که از هر قشر و جناح سیاسی و تفکر مذهبی، با ایجاد ستاد مردمی و نصب بنر، خود را در جبهه حامیان آقای رئیسی قرار داده اند و ما این را به فال نیک می گیریم. هرچند برخی از این تلاش ها در مرکز استان یزد و شهرستان های مختلف باعث ایجاد دلنگرانی دلسوزان واقعی انقلاب شده است و اعتراضاتی را در پی داشته اما آنچه مسلم است، امروز، روز انتقام حزبی و سیاسی و حتی مذهبی نیست و همه باید دغدغه مشارکت حداکثری را داشته باشند.
لذا، ستاد مرکزی شهرستان بافق که تمامی وظایف قانونی ستاد آقای رئیسی را در شهرستان بر عهده دارد، ضمن تشکر از ستاد های مردمی و دعوت از همه مردم جهت شرکت در پویش #هرخانهیک_ستاد، خواهشمندیم ضمن هماهنگی با ستاد مرکزی، قوانین انتخابات را به دقت رعایت فرموده و در مسیر مشارکت حداکثری مردم قدم بردارند.
ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم
ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی
شهرستان بافق

کانال واتساپی ستاد سید ابراهیم رئیسی _بافق ۲👇

https://chat.whatsapp.com/GE6vRPDsacYGbScGodSovE

پیج اینستاگرام👇

https://instagram.com/raisi.bafq_1400?utm_medium=copy_link
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *