کارگر شرکت رئوف: به ما گفتند چون شرکت دسته دو هستید مزایایی به شما تعلق نمیگیرد./ یک چهارم حقوق شرکت کاوشگران نصر بافق با کار یکسان دریافت می کنیم.

به گزارش عصر بافق؛ این کارگر که نخواست نامش فاش شود در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: به مدت چهار الی پنج سال است که شرکت رئوف شهرستان بافق در معدن سه چاهون مشغول به استخراج و باطله برداری ازاین معدن کرده است.
وی افزود: تعداد ۳۶ نفر اعم از ۲۰ راننده دامپتراک و تعدادی راننده بیل و لودر و همچنین تعمیرکار و سرویس کار مشغول به خدمت هستند که طی این چند سال کم لطفی های بسیاری به این کارکنان زحمتکش شده است.
کارگر مربوطه ادامه داد: اکنون از شما خواهشمندیم بعلت سختی کار و خطرات محیط کار و نداشتن امنیت شغلی که باعث دلسردی کارکنان شده و با توجه به اینکه کلیه نیروهای سنگ آهن مرکزی زیرمجموعه یک واحد اداری بنام امور پیمانکاران مشغول بکار بوده که موجب دلگرمی آن ها و تحقق حقوق و مزایا می شود.
وی بیان داشت: ولی متاسفانه علی رغم پیگیری های زیاد و نامه نگاری بسیار با شرکت سنگ آهن مرکزی تاکنون هیچ جوابی اقدامی در رابطه با نیروهای زحمتکش این شرکت نشده است و تنها جوابی که به ما می دهند این است که چون شرکت دست دو هستید هیچ مزایایی به شما تعلق نمی گیرد!!!
کارگر شرکت رئوف تصریح کرد: این در حالی است که کارکنان این شرکت در این چندسال همیشه پا به پای نیروهای شرکت جهاد نصر یا همان کاوشگران نصربافق در استخراج با شرایط سخت و فشار کار یکسان با بهره وری و تولید بیشتر حتی نسبت به نیروهای جهاد و با یک چهارم حقوق آنها و هیچ گونه مزایایی که در قالب کارت شیر به نیروی زیر نظر معدن اعم از برنج خوار و بار تعلق می گیرد کار می کنند.
وی افزود: حتی پاداش و عیدی که به مناسبت افتتاح گندله سازی سه چاهون به مبلغ دومیلیون و چهار میلیون تومان به تمام نیروهای معدن تعلق گرفت و پاداش جداگانه که در اردیبهشت ماه به نیروهای سه چاهون به مبلغ یک میلیون و پانصد هزارتومان تعلق گرفت به ما ۳۶ نفر که جزء نیروهای استخراج معدن سه چاهون هستیم تعلق نگرفته است …
کارگر معدن سه چاهون گفت: لطفا پیگیر این مسئله شرکت رئوف باشید در هرحال شرایط شرکت رئوف جوری رقم خورده است که تنها شرکتی که کار معدنی انجام می دهد و نیروهای آن قرارداد معین نشده اند و با توجه به اینکه نیروهایی که در این شرکت مشغول بکارند بلاتکلیف هستند و هیچگونه امنیت شغلی ندارند و از اکثر مزایایی که شرکت سنگ آهن مرکزی به نیروهای خود پرداخت می نماید محروم شده اند در اسرع وقت پیگیر کار کارکنان این شرکت بوده و از واحد مربوطه سنگ آهن مرکزی خواستار این باشید که چرا بعد از مدت چند سال از کار این شرکت، تنها شرکتی است که نیروهای خود را زیر نظر امور پیمانکاران نکرده است!
وی افزود: لذا این مسئله را با توجه به تحمل مشکلات،سختی ها و خطراتی که نیروهای این شرکت با صبر و شکیبایی تحمل کرده و صبورانه منتظر مرحمت مدیران و مسئولان مربوطه می باشند پیگیری کنید.
خبر: م.دهستانی

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *