- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

هر جایی زن مسئولیتی را به دست گرفت پیشرفت حاصل شد

این روزها خیلی ها سوال کردند که آن استوری دفاع از زنان دلیل کار شدنش چه بود؟ اما ما با زن ستیزی و تحقیر زنان، یعنی نیمی از جمعیت فعال، خوش فکر و توانای جامعه توسط برخی روشن فکر نماهای قلم به دست یا بهتر بگوئیم به قلم چسبیده و ماسیده متوجه شدیم چه ظلمی در حق زنان جامعه مان کرده ایم. آخر خود ما هم زن هستیم اما سوال شد برایمان که چطور مسخ جامعه مرد سالار شده ایم که به خودمان و همجنسان خودمان کمتر پرداخته ایم.
و قرار شد آن شروعی باشد تا به شیرزنان جامعه، زنان موفق در شهرستان، روسای ادارات خانم و مسئولان خانم در جای جای مختلف، کارکنان و کارمندان خانم ادارات، خانمهایی که در منزل کار می کنند، زنانی که در سنگر مقدس خانه داری فعالیت می کنند که نشان داده اند اگر مسئولیتی را گرفتند به نحو احسن و خیلی بهتر از مردان از عهده آن برخواهند آمد من بعد بیشتر بپردازیم.
نگاه تحقیر آمیز و زن ستیز برخی که نمی خواهند قبول کنند که اکنون صاحب امتیاز عصر بافق یک خانم، سردبیر عصر بافق یک خانم و دو خبرنگار جسورش نیز خانم هستند و همواره در حال پرداختن به این هستند که پشت اینها کیست باعث شد هم به این موضوع پی ببریم که در آن ذهن مریض و عقب افتاده برخی جایی برای فعالیت زنان و تواناییهای منحصر بفرد آنان تعبیه نشده است و هم سعی کنیم ضعف خودمان را در حوزه زنان اصلاح کنیم. 

#جامعه_زنان
#زن_ستیزی
#تحقیر
#جامعه_مردسالار