شرکت رئوف که پیمانکار خدمات خودرویی شرکت سنگ آهن است هم بازنشسته به کار می گیرد هم حقوق درستی به رانندگان خود پرداخت نمی کند. حتی قبلا نیز دکتر رحیمی، مدیرعامل سابق این شرکت از روش پرداخت حقوق توسط رئوف گله گی کرده بود.
“با عرض سلام و قبولی طاعات، اگر ممکن است این پیام را بگذارید تا شاید یکی از این مسئولین بی درد به فکر بیفتد. رانندگان شرکت رئوف هیچ پشتوانه ای برای کار ندارند بارها و بارها به مسئولین مختلف در قسمت های اداری و … مراجعه کردیم و مشکلات خود را بیان نمودیم ولی کو گوش شنوا؟ چرا سنگ آهن حاضر نیست رانندگان را جذب کنند؟ چرا عیدی و مزایا و … نباید به ما پرداخت شود؟ چرا تازه وارد ها به راحتی جذب میشوند؟ چرا سفارش شده ها از یزد و … بدون هیچ دردسری جذب می شوند؟ ای کاش روزی مدیرعامل محترم جوابگوی ما باشند تا کی حق ما را میخورند؟
ساعت کاری طبق اداره کار ۸ ساعت که بعضی وقت ها بعد از ظهر هم اگر کاری باشد باید برویم. حقوق هم بین ۲ میلیون نهایت دو و پانصد، نه فیش حقوقی داریم نه کارت شناسایی، فقط الله بختکی کار میکنیم. بارها وبارها به دفتر نماینده مراجعه کردیم هربار وعده سرخرمن دادند. چرا کارگرهای سنگ آهن بن و مزایا دارند ولی ما حتی عیدی هم نداریم؟ مدیر عامل میگوید مقصر شرکت رئوف هست شرکت میگوید مدیرعامل! ما موندیم این وسط چکار کنیم بخدا تو خرج و مخارج زندگیمون موندیم.
ازتون خواهش میکنم اگه ممکنه با چندتایی از راننده ها مصاحبه ای داشته باشین یا انعکاس بدین شاید گره مشکل ما باز بشه، درد ما اینه با همه کم و کاستی ها میسازیم چرا موقع جذب که میشه میگن از همه جا نیرو بگیرین بجز رئوف؟”
بهتر است نظارت بیشتری در کار پیمانکاران مجموعه سنگ آهن صورت گیرد و در صورت نیاز به نیرو از این رانندگان عزیز استفاده شود که قاعدتا اولویت با آنهایی است که سالها در این شرکت با حقوق و مزایای کم کار کرده اند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *