درد و دل یکی از رانندگان شهداب در آنومالی شمالی و شرایط سخت کار در این معدن؛ “سلام میگویند هر کسی بار بیشتر ببرد کارانه بیشتر میگیرد و ما راننده ها مجبور هستیم در این وضع اقتصادی پا روی گاز بگذاریم که تهش میشود حادثه ای که اتفاق افتاد، باز هم خدا را شکر که راننده تراک زود فهمیده وگرنه که باید …. اگر مرخصی بگیریم از کارانه کم می شود.
در جلساتی که با مدیر عامل داشتیم ته حرفش این بوده که بار باید برود و این ماه بارمان کم رفته است. در صورتی که باید بیایید نگاه کنید که یک سال که دوباره معدن شروع به کار کرده چه حجم انبوهی از بار رفته است و اگر بهمون بیایید و از نزدیک ببینید از حجم عظیم ۵ دپو کاملا مشخص است.
پیگیر حال ما و حقوق مزایای ما راننده ها باشید، الان قرارداد گذاشته جلوی بچه ها چون ناراضی هستند عده ای امضا نکردند و از اول ماه در حال کار کردن بدون قرارداد هستند.
ما در ۸ ساعتی که کار می کنیم فقط ۲۰ دقیقه استراحت داریم و آن هم به خاطر دستگاه هاشون که باید سرویس شده و سوخت بزنند. در این ۲۰ دقیقه نمی دانیم چیزی بخوریم یا بریم سرویس بهداشتی یا استراحت کوتاهی داشته باشیم؟ یعنی در شب کاری فقط ۲۰ دقیقه استراحت خدا را خوش می آید؟”
ما هیچ حرفی نداریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *