در پی سلب کامل حق امضاء از معاونت مالی بازرگانی شرکت سنگ آهن، اعضای شوراهای اسلامی کار این شرکت جلسه اضطراری تشکیل دادند.

گفته می شود که سلب حق امضاء معاونت مالی بازرگانی مجموعه سنگ آهن که امر بی سابقه ای است اتفاق افتاده و به تازگی قرار است چکها پس از امضاء مدیرعامل شرکت برای امضاء دوم به تهران ارسال شود. در همین راستا شوراهای اسلامی کار سنگ آهن جهت بررسی این موضوع و پیگیری اصلاح این امر جلسه ای را در محل امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار کردند.
شوراهای اسلامی کار شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق در پایان جلسه خواستار پیگیری صباغیان، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، فلاح مبارکه مدیرعامل این شرکت و مسئولان شهرستان شدند تا این امر که به دغدغه کارگران تبدیل شده اصلاح شود.
قبلا محدود کردن معاونت مالی بازرگانی سنگ آهن و انتقال امضاء به تهران توسط فلاح مبارکه مدیرعامل این شرکت تکذیب شده بود و شوراهای اسلامی کار نیز با ارسال نامه ای با این امر مخالفت کرده بودند که ظاهرا پیگیری ها نتیجه ای در بر نداشته و صندوق بازنشستگی فولاد که تعهد دارد از دو نفر نیروی بومی در ترکیب هیات مدیره شرکت استفاده کند نه تنها این کار را نکرده بلکه دنبال تضعیف مجموعه سنگ آهن در شهرستان می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *