سنگ آهن، معدن کوشک، آنومالی شمالی، کارخانجات و فلات مرکزی با وجود جوانان جویای کار فراوان و با انگیزه بالا، نیروی بازنشسته به کار گرفته اند یا نیرویی که بازنشسته شده است را در سیستم نگه داشته اند؟!
بنا به اطلاعات جمع آوری شده و پیامهای دریافتی تعداد زیادی نیروی بازنشسته مشغول به کار در شرکتها و معادن، شرکتهای پیمانکار کارخانجات، شرکتهای خصوصی بهره بردار مانند آنومالی شمالی، معدن کوشک، شرکت سنگ آهن در قسمتهای گندله، حمل و نقل و شرکت مشاور وجود دارند و تعداد زیادی از رانندگان خودروها نیز در سنگ آهن نیروهای بازنشسته هستند.
و جالبتر از همه اینکه برخی از این بازنشستگان از مزایای بسیار بالایی نیز برخوردار هستند و برخی نیز گفته شده از تمام تجربیاتشان جهت فشار آوردن به کارگران حتی زیرآب زنی و اخراج نیز استفاده می کنند. البته از عده ای از قشر بازنشسته زحمت کش که بگذریم که واقعا بر اثر نیاز شدید مالی مجبور به کار در شرکتها و معادن هستند آنهایی که وضع مالیشان نسبتا خوب است و نیاز مالی ندارند بهتر است دست از خودخواهی برداشته و اجازه دهند جوانان بیکار جذب کار شوند که اینکار برکات زیادی را در پی خواهد داشت.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *