این روزها خیلی صحبت از برگشتن آنومالی ها به سنگ آهن می شود و هربار این سوال در ذهن ما شکل می گیرد که منظور از برگشتن آنومالی ها کدام آنومالی است؟ تقریبا تمام آنومالی های منطقه که سرشان به تنشان می ارزیده واگذار شده و تنها معدنی که هنوز دولتی است و ذخیره قابل توجهی هم دارد معدن چاه گز است که بیش از ۱۰۰ میلیون تن ذخیره دارد. همه به خوبی می دانیم که برای برگشتن کامل همه آنومالی های جدا شده باید به گذشته ها ورود کنیم. جدا سازی آنومالی ها در گذشته و در سال ۸۵ در زمان مدیرعاملی احمدیه، راهکاری بوده برای اینکه این شرکت معدنی کوچک شده تا بتوان آن را خصوصی کرد.
و همه می دانند که این کار با صورتجلسه ای انجام شده که جعل در آن مشهود است، مسئولان شهرستان و مدیر عامل سنگ آهن باید برای تحقق شعار برگشت آنومالی ها یا حداقل پیگیری آن به واگذاری سنگ آهن به بخش خصوصی و صورتجلسه جداسازی آنومالی ها و تخلفات احتمالی ورود کنند و شکایت کنند که این کار به هر دلیلی توسط مدیرعامل سنگ آهن انجام نشده و از طرف مسئولان شهرستان نیز سکوت در این قضیه حکمفرماست. 
تا داستان به این روال ادامه داشته باشد حرف زدن از برگشت آنومالی ها شوخی بیش نیست و توهین به افکار عمومی و مردم و دروغ گفتن به آنهاست، در شرایط فعلی فقط می توانیم بگوئیم که تصمیم گیران فعلی شهرستان از حقوق شهر و سنگ آهن در تخلفات گذشته و معادن جدا شده می گذرند و پیگیری می کنند شاید درصدی از معادن منطقه که دیگر چیزی از آن نمانده (چاهگز، زاغیا و لکه سیاه) به سنگ آهن برسد و این حقیقت این روزهای بافق و آنومالی هاست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *