بعضی وقتها ارتباطات خیلی پیچیده ای در روابط انسانها و گروهها برقرار است که باید سالها در جایی زندگی کرد تا بتوان به درستی آنها را درک کرد. امروز متاسفانه در شرایطی قرار داریم که انسانها اکثرا بر پایه منافع خودشان حرکت می کنند و توجیحات زیادی هم برای این کار دارند. عده ای وقیح تر نیز هستند و با سوء استفاده از حافظه کوتاه مدت جامعه و مردم و اینکه درک درستی از اجتماع ندارند به طرفه العینی رنگ به رنگ می شوند. امروز طرفدار هستند فردا دشمن، منافع آنها پرچمی است که بر اساس آن تصمیم می گیرند.
موضوع مهمتری که باید در نظر داشت اینکه همواره حق با اکثریت نیست، اکثریتی که به دنبال تامین منافع خود از طرق مختلف است برای همه کارها و تصمیم گیریهای خود توجیه لازم را دارد اما ما باید ببینیم گذشته این افراد و مواضعشان چه بوده و در آینده چه تصمیمی خواهند گرفت؟ این نقیصه زمانی به خود شدت می گیرد که با منبع عظیمی از امکانات، پول و قدرت در ارتباط باشیم که این مجموعه ها نیز ارتباطات پیدا و پنهان فراوانی دارند که شناخت برخی از این ارتباطات کاری بس دشوار بوده و نیاز به سالها بررسی و رصد شخصیت و افکار افراد مختلف درگیر دارد.
کار به دولتها نداریم و نمی خواهیم بحث را سیاسی کنیم اما به شرایط حاکم بر ماههای پایانی هر دولتی کار داریم، بسیاری از مسائل در ماههای پایانی این دولت سرعت عجیبی به خود گرفته و ما اصلا هوشیار نیستیم که لااقل در شرایط غیر شفاف و غیر مستمر سیاسی فعلی تصمیم نگیریم و اظهار نظر قطعی و جدی در موضوعات مشکوک نکنیم. برخی موضوعاتی که سالها برای آن تصمیمی گرفته نشده و قرار نیست در این دو ماه کن فیکون شود بهتر است مسکوت بماند تا در دولت بعدی که لااقل ۴ سال باید پاسخگو باشد پیگیری شود.

#تثبیت_مرزهای_جغرافیایی
#مالکیت_چاه گز
#ناریگان
#بررسی_بورسی_شدن_سنگ_آهن

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *