شماها خوانندگان و دنبال کنندگان عزیز عصر بافق، شما مردم شریف بافق همگی دوست داشتنی هستید، افتخار می کنیم اگر به اندازه سر سوزنی تغییر مثبت و هوای تازه ایجاد کردیم، به اندازه بال پروانه ای موثر بودیم و طراوتی حاصل شد. از قلم ما ناامیدی کمتر شد یا حساسیت، مطالبه گری و پیگیری مشکلات بیشتر و آگاهانه تر شد. تمام انرژی ما از تغییرات مثبت ولو ناچیزی است که ایجاد میشود و انگیزه و شور و اشتیاقی است که از طرق مختلف در مردم ایجاد می کنیم.
اصلا قصد تعریف از خودمان را نداریم اما دغدغه داریم، غصه می خوریم اما امیدواریم و تلاش می کنیم تا شرایط را به سوی بهبودی تغییر دهیم. مردم در شرایط سخت معیشتی، اقتصادی، کرونا، بعضا ظلم و تبعیض و ندیده شدنها قرار دارند، به خوبی به این امر واقفیم اما سایت خبری تحلیلی کارش انتقاد است و انتقادها همواره تلخ و بعضا به همراه درد فراوان است که لازمه کار یک رسانه مستقل است که فارغ از جناحها، محله ها، گروهها و آدمها نقاط تاریک و خاکستری جامعه را درشت کند و برای روشن شدن آنها راهکار ارائه نماید. اینها سیاه نمایی نیست و بیشتر دیدن واقعیات جامعه است تا برای اصلاح آن راهکاری اندیشیده شود. همیشه به کمک، همراهی و راهنمایی های ارزنده شما نیاز داریم و درخواست داریم این مورد را از رسانه خودتان دریغ نکنید. یک رسانه مستقل همواره تنهاست، طرد شده مسئولان و حتی مورد انتقاد شدید همکاران خود و در بسیاری مواقع مخالف نظرات آنها اما اینها اصلا مهم نیست چرا که این رسانه انتخاب کرده کنار مردم و حافظ منافع مردم باشد.

  1. رنجبر بافقی

    سلام و درود
    مستقل؟
    پس چرا هیچ گزارشی از جریان اون فیش حقوقی کارگر شهرداری و کسوراتی که داشت تهیه نکردین؟ چون مربپط به شهرداری هست و …. نمیشد؟
    چرا آیت الله اول اسم امام جمعه سابق شهرستان تنها در سایت شما می اومد و اینکه اصلا بگین آیت الله به چه کسانی گفته میشه؟ شاید بافق آیت الله های بیشتری داشته باشه که باید شناسایی بشن.
    چرا بن کفش میلیونی شهرداری به کارکنانش هیچ گزارشی تهیه نشد؟ واقعیت نداشته یا به صلاح نبوده؟!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *