قصد داشتیم در رابطه با مواضع حجت الاسلام سعادت فر، امام جمعه بافق در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان در رابطه با کارگران و کارفرمایان که مشکلات زیادی این روزها دارند و همچنین معدن a5 و بحث تامین خوراک سنگ آهن بنویسیم و تشکر کنیم اما یک پیام نسبتا طولانی از یک شهروند خبرنگار که اطلاعات خوبی نیز به ما داد باعث شد تا این کار را زودتر انجام دهیم. در این پیام به نکته ای اشاره شد که ما خودمان در این سالها به خوبی آن را درک کردیم.
این شهروند خبرنگار عزیز که ما را مورد لطف قرارداده و به سایت خودش اعتماد کرده در این پیام گفته: “از مواضع سعادت فر و البته مشاورین معدنی ایشان تشکر کنید، چرا که شنیده ام امام جمعه مشاورین معدنی فعال سیاسی و اجتماعی و با سواد، از بچه های انقلابی دارند.” 
در هر کاری که بتوان از مشاوره افراد متخصص و متعهد استفاده کرد می توان تصمیمات پخته تری گرفت و مواضع بهتری داشت. همانطور که شهروند خبرنگاران، مردم و خوانندگان محترمی که به ما اعتماد دارند و با برقرار کردن ارتباط با سایت خودشان از کانالهای مختلف باعث ارتقاء دانش و اطلاعات ما در زمینه های مختلف می شوند تا ما مسیر بهتر و حرکت موثرتری داشته باشیم مشاوره گرفتن مسئولان در هر حوزه ای از افراد متخصص و متعهد می تواند در بهبود شرایط جامعه موثر باشد.
امیدواریم این حرکت خوب و مثبت امام جمعه شهرستان مانند الگویی مورد استفاده عملی دیگر مسئولان بافق قرار بگیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *