۳۸۰ فوتی و شناسایی ۲۲۹۰۴ مبتلای جدید کرونا در کشور در یک روز و فوت چهار یزدی دیگر در شبانه روز گذشته؛ به گفته دکتر سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از ۹۸۹ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۴۴۷ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند که از این تعداد، ۵۷ نفر در بیمارستان های استان بستری و ۳۹۰ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می کنند.
در شبانه روز گذشته، چهار بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند و در حال حاضر، ۶۰۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می کنند و در هفته آخر فروردین ماه بیش از ۱۲۰ مورد مثبت و بیشتر سرپایی در شهرستان بافق شناسایی شده است.
اما بانکها، ادارات، شرکتها و معادن به کار خود ادامه می دهند و فقط محدودیت برای اصناف و مردم پیاده می شود و اصناف و مردم در مقابل عدم رعایت جریمه می شوند و مغازه هایشان پلمپ می شود. حتی در هفته جاری با وجود نامه ستاد کرونا نماز جمعه هم برگزار شد. اگر محدودیت هست برای همه باشد اگر هم با رعایت پروتکل هست اصناف هم که زیر بار تعطیلیها کمرشان تا شده نیز با رعایت پروتکل به فعالیت خود بپردازند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *