- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

وطن تنها هدیه ای است که نمی توان آن را هدیه داد یا فروخت

یکی امضاء کرده بررسی کنند، دیگری دوباره از روی محکم کاری بررسی کرده و امضاء داده دوباره بررسی کنند، یکی نمی رسد و سرش شلوغ کارهای ملی است، از بهاباد یک نفر گفت فلانی برای سه چاهون سوتی داده و ما می گوییم بهتر است سوتی اش را برای مهدی آباد بافق هم پاک کند، پرونده ای که معلوم نشد کجا رسید و نتیجه اش چه شد و وکیلی که گاهی برای سنگ آهن می نویسد گاهی پیام تبریک می دهد، دیگرانی که بدعهدی کردند و دوباره و چند باره به زور کی رفتند پای مذاکره ای که قبل تر چند بار کلاه سرشان رفته بود تا روی پایشان آمده بود. و در پایان کار هم دوباره رد پای یک بومی دیگر و امضایی دیگر.
همه را از اول تا آخر خودمان کردیم بعد می گوییم مافیای تقسیمات و معادن!! وطن تنها میراثی است که نمی توان آن را خرج کرد، هدیه داد یا فروخت و علاقه ای در دنیا شدیدتر از عشق به وطن نیست. هیچکدامتان را فراموش نمی کنیم. اما برای برخی سیاسیون مرکز نشین باید بگوئیم نمی گذاریم کارتان را به پایان برسانید و به این تخلفات ادامه دهید.
برای برخی سیاسیون و برخی مردم اردکان و این پیج اردکانی باید این داستان را تعریف کرد: “می‌گویند روزی ملانصرالدین برای خرید نان به نانوایی رفت و چون صف نانوایی شلوغ بود، فکری به ذهنش رسید و اعلام کرد که در کوچه بالایی آش نذری می‌دهند مردم برای گرفتن آش نذری ، صف نان را رها کردند و به سوی آدرس غلط روان شدند هنگامی که همه رفتند، ملا در یک لحظه پیش خود فکر کرد، نکند واقعا دارند آش نذری می دهند و ما اینجا بی‌نصیب بمانیم، به همین دلیل بدون این که نان بخرد، خود نیز به دنبال مردم به سوی محل خیالی برای گرفتن آش راهی شد!”