این روزها شبهات و مباحث مختلف مرزی و جابجایی دوباره و همچنین ادامه داستان قبلی تقسیم عواید معادن بر سر زبانها افتاده و کسی هم شفاف پاسخی به مردم نمی دهد. این در حالی است که شورای اسلامی شهر در دو بار تلاش ناموفق که دلیل آن کاملا مشخص نشد نتوانسته نسبت به تشکیل جلسه پرسش و پاسخ اقدام کند. خبرنگار بافق فردا هم که به سراغ فرماندار، روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرستان رفته، دست خالی برگشته است. این در حالی است که لااقل شورای شهریها بارها و بارها عنوان کرده بودند که خادم مردم هستند و برای از دست ندادن دوباره حتی یک وجب از خاک این مرز و بوم تلاش خواهند کرد و اگر روزی اتفاق ناخوشایندی خواست رخ دهد آن را سریعا به اطلاع مردم خواهند رساند.
با وجود ادامه داشتن روند بیماری کرونا همچنین مهم بودن مباحث پیش رو برای شهرستان لازم است مسئولان شهر خصوصا اعضای شورای پنجم و با توجه به اینکه دو نفر از اعضاء در انتخابات پیش رو اصلا ثبت نام نکرده اند نسبت به گرفتن مجوز جهت برگزاری مراسم محدود، با فاصله و رعایت پروتکلهای بهداشتی یا حتی در فضای باز مناسب اقدام کنند اما اگر به هیچ وجه ممکن امکان اینکار نبود دوستان به سمت مسیرهای جایگزین حرکت کرده و مردم را از نگرانی و بلاتکلیفی برهانند.
در این برهه از زمان برگزاری کنفرانس خبری با خبرنگاران توسط اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان می تواند راهگشای باشد. اگر امکان برگزاری چنین نشستی نیز نبود حداقل خود را در قبال شهرستان و مردم مسئول دانسته و با توجه به اینکه تا روزها و ساعتهای پایانی خدمت در شورا نیز باید به عنوان نماینده مردم در دفاع از حقوق آنان کوتاهی نکنند به صورت مصاحبه حضوری حتی تلفنی به شبهات و شایعات پاسخ دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *