سال پر فراز و نشیب ۱۳۹۹ برای بافق گذشت، سالی که به مشکلات و مسائل لاینحل زیاد شهرستان بیماری منحوس کرونا هم اضافه شده بود و شهرستان مانند تمام دنیا و کشورمان ایران، عزیزان زیادی را بر اثر این بیماری از دست داد. به روح همه این عزیزان در ابتدای این سال جدید فاتحه ای نثار می کنیم.
اما بعد امیدواریم سال جدید سالی پر از خیر و برکت برای کشور عزیزمان ایران اسلامی و برای شهرستان ما دارالشجاعه بوده و اتفاقات خوب برایمان رقم بخورد. اینجا نمی خواهیم به مشکلات شهرستان و مسائلی که با هم در سال گذشته تجربه کردیم و پشت سر گذاشتیم بپردازیم که این کار را در فرصت مناسب تری حتما انجام خواهیم داد.
این روزها همه برای هم تبریک می فرستند و برای هم بهترین آرزوها را از خداوند طلب می کنند و همه می گویند انشاالله سال خوبی داشته باشید اما ما به شما می گوییم “سال خوبی را برای خودتان خلق کنید” به فکر آمدن خود بخود و بدون دردسر روزهای خوب نباشید! بدون تلاش و کوشش موثر شما آنها هرگز نخواهند آمد، بیرون از گود بهبود شرایط زندگی و توسعه شهرستان نمانیم، هر کسی در هر عرصه ای که توان و انرژی دارد، همه باید با هم به میدان بیاییم و به فکر ساختن باشیم. روزهای خوب را باید ساخت، روزهای خوب را برای خودمان و برای شهرستان عزیزمان همگی باید، دست در دست هم و با کمک و همدلی هم با هم بسازیم و خلق کنیم. از صمیم قلب برای همگی شما آرزو می کنیم که بهترین معمار سال جدید باشید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *