فخاری زاده خطاب به رسانه ها: خواهش میکنم از شما و دیگر دوستان رسانه ای که به جای خودش از فوتبال انتقاد کنید و به جای خودش هم تقدیر کنید و در مسائل فوتبال و اخبار آن پر رنگ تر باشید

مصاحبه عصر بافق را با روح الله فخاری زاده از فوتبالی های شهرستان و عضو جوان کارگروه پیگیری مشکلات فوتبال بافق می خوانید.
عصر بافق: خودتان را معرفی کنید و چند سالتان هست؟
فخاری زاده: سلام خدمت تمام فوتبالی ها و فوتبال دوستان، روح الله فخاری زاده بافقی وارد ۳۰ سال شدم در خدمت شما هستم

عصر بافق: چرا جذب فوتبال شدید و چند سال هست که فوتبال بازی می کنید؟
فخاری زاده: چون واقعا از فوتبال لذت می بردم. من از ۱۳ سالگی فوتسال و فوتبال بازی میکنم.

عصر بافق: چرا فوتبال؟
فخاری زاده: چونکه به نظر من سرآمد تمام ورزش هاست و تمام مردم دنیا برای یکبار هم که شده فوتبال بازی کردند.

عصر بافق: وضعیت فوتبال بافق در حال حاضر چگونه هست؟
فخاری زاده: بدون تعارف، بافق متاسفانه در حال حاضر فوتبال ندارد.

عصر بافق: وضعیت فوتبال بافق نسبت به گذشته چگونه هست؟
فخاری زاده: فوتبال بافق نسبت به گذشته خیلی بدتر شده، چون من شنیدم که بافق در گذشته سه یا چهار تا لیگ در سطح شهرستان داشته است.

عصر بافق: چرا بافق مدتی است که لیگ فوتبال ندارد؟
فخاری زاده: لیگ فوتبال گذشته داشتیم ولی چندین سال هست بخاطر این که زمین نداشتیم فوتبال هم تقریبا تعطیل بوده و ان شاالله در سال جدید شاهد اتفاق های خوبی باشیم.

عصر بافق: وضعیت فوتبال باشگاه سنگ آهن را چگونه می بینید؟
فخاری زاده: به نظر من اولویت اول باشگاه سنگ آهن در این سال ها فوتبال نبوده، با این حال هر سال تمام رده ها در استان به مقام قهرمانی رسیدند.

عصر بافق: تیم فوتبال سنگ آهن چرا در این دسته سه کشور نتیجه نمی گیرد؟
فخاری زاده: بهتر است بگوییم چرا رقبای سنگ اهن نتیجه می گیرند؟ وقتی تیم های دیگر وارد میشدند حس من این بود که آنها برنده هستند، چون حرفه ای تر بودند از همه لحاظ و تجربه خوبی داشتند. یکی از دلایلش همانطور که گفتم شاید این باشد که اولویت باشگاه آهن فوتبال نیست و تمرکز روی ورزش دیگری دارند.

عصر بافق: در تیم فوتبال سنگ آهن چه خبر است؟
فخاری زاده: دو هفته پیش در بافق تیم سنگ آهن از حریف خودش شکست خورد که باشگاه تصمیم گرفت تغییراتی داشته باشد و بخاطر همین تصمیم کادر فنی استعفا دادند و بازیکنان غیر بومی هم به تعهد خود عمل نکرده و تیم را رها کردند.

عصر بافق: برای ارتقای فوتبال و ورزش بافق چه پیشنهادی دارید؟
فخاری زاده: پیشنهاد می کنم در موقع مسابقه با هم رقیب و بیرون از مسابقه با هم رفیق باشند. اگر به این شکل عمل کردیم باعث پیشرفت فوتبال در شهرستان خواهیم شد.

عصر بافق: برای تشکیل کارگروه اسم شما به میان آمد، از کارگروه بگویید؟
فخاری زاده: به نظر من هر صنفی باید کارگروه داشته باشد. بعد از اینکه آقای صباغیان نماینده محترم برای دومین بار به مجلس راه یافتند از مردم خواستند که در کنارشان قرار بگیرند و کمک کنند. بنده بعد از چند روز با مراجعه به دفتر نماینده و برای تشکیل کارگروه با آقای اصغر رنجبر صحبت کردم که استقبال خوبی از طرف وی صورت گرفت و کارگروه فوتبال را با جمعی از دوستان فوتبالی تشکیل دادیم

عصر بافق: در چه زمینه هایی قرار است پیگیری کنید؟
فخاری زاده: در جلسه ای که در دفتر نماینده داشتیم قرار شد که برنامه ای در زمینه های مختلف داشته باشیم و طبق آن برنامه جلو برویم.

عصر بافق: برای آینده خودتان چه برنامه ای دارید؟
فخاری زاده: تلاش می کنم در کارم موفق باشم و امیدوارم در هر جایگاهی قرار گرفتم تاثیرگذار باشم.

عصر بافق: آینده فوتبال بافق را چگونه میبینید؟
فخاری زاده: آینده روشنی را برای فوتبال بافق میبینم
ان شاالله

عصر بافق: تا چه حد از ظرفیت باشگاه آهن در امر فوتبال بافق استفاده شده؟
فخاری زاده: به نظر من باشگاه آهن بهتر است چند سالی تیم داری نکند و هزینه آن را در فوتبال شهرستان قرار دهد که فوتبال بافق بتواند دوباره جان تازه ای بگیرد

عصر بافق: آیا وجود یک نفر بافقی در راس هیات فوتبال استان می تواند کمک کند؟
فخاری زاده: قبل از آن جا دارد در اینجا به انتخاب آقای امیرفرشاد تفکری به عنوان ریاست هیات فوتبال استان تبریک بگویم. صد در صد و پیش بینی من این است که با وجود تفکری روزهای خوبی برای فوتبال بافق رقم خواهد خورد.

عصر بافق: فعالیت هیات فوتبال بافق چگونه است؟
فخاری زاده: هیات فوتبال در راس قرار دارد و اگر هیات فوتبالِ پویایی داشته باشیم حتما فوتبال پیشرفت خواهد کرد. همینجا از آقای تفکری رییس هیت فوتبال خواهش می کنم برنامه ریزی بلند مدت داشته باشند و آن را به فوتبال دوستان نیز ارائه دهند.

عصر بافق: و حرف آخر؟
فخاری زاده: ممنونم از شما و خواهش میکنم از شما و دیگر دوستان رسانه ای که به جای خودش از فوتبال انتقاد کنید و به جای خودش هم تقدیر کنید و در مسائل فوتبال و اخبار آن پر رنگ تر باشید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *