روابط عمومی شرکت صنعتی معدنی شهداب یزد نسبت به پست عصر بافق در رابطه با صورتجلسه تنظیم شده شروع بکار رانندگان آنومالی شمالی و اجرای تعهدات واکنش نشان داده و جوابیه ای به شرح زیر به تحریریه عصر بافق ارسال کرد که عینا جهت اطلاع کارگران و مردم منتشر می شود.

بسمه تعالی
مدیریت محترم پایگاه اطلاع رسانی عصر بافق
با سلام
احتراما عطف به خبر درج شده در پیج اینستاگرامی آن پایگاه با عنوان “گزارش عصر بافق از وضعیت رانندگان آنومالی شمالی” به استحضار می رساند طرح طبقه بندی مشاغل پرسنل شرکت صنعتی و معدنی شهداب یزد واحد آنومالی شمالی تهیه و جهت اخذ تاییدیه نهایی به اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد ارسال گردیده تا انشاءالله بعد از تایید، اجرائی و مابه التفاوت ناشی از طرح نیز از ابتدای شروع به کار کارگران محاسبه و در وجه آنان پرداخت خواهد شد. ضمنا قابل ذکر است که از دی ماه سال جاری علاوه بر حقوق و مزایا، ماهیانه مبلغ ۶۰۰ هزار تومان نیز به صورت علی الحساب طرح به رانندگان ماشین آلات سنگین پرداخت گردیده است.
روابط عمومی شرکت صنعتی معدنی شهداب یزد

عصر بافق: از پاسخگویی مدیران شرکت شهداب تشکر می کنیم. انشاالله که دغدغه کارگران عزیز تا زمان تشکیل شورا رفع شده باشد. بعد از تشکیل شورا، نمایندگان قانونی کارگران می توانند مطالبات را به صورت قانونی و از کانالهای رسمی پیگیری کنند. به نظر ما رانندگان عزیز تمرکزشان را روی تشکیل شورا بگذارند
گزارش عصر بافق از وضعیت رانندگان آنومالی شمالی

مطلب منتشر شده: “از تاریخ ۹۹/۱۱/۷ و زمان شروع بکار مجدد رانندگان آنومالی شمالی حدود ۴۵ روز می گذرد. در صورتجلسه تنظیمی شروع به کار به جز موارد دیگری که عنوان شده به تشکیل شورای اسلامی کار و اجرای طرح طبقه بندی با افزایش حداقل حقوق ۶۰۰ هزار تومان تاکید شده است.
بنا بر اخبار موثق از منابع آگاه درخواست تشکیل شورا توسط کارگران به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق تحویل داده شده و قطعا در زمان مناسبی که مجوز لازم برای برگزاری از نهادهای ذیربط صادر شود انتخابات با نظارت کارشناسان اداره کار بافق برگزار شده و شورا تشکیل خواهد شد. اما با وجود ضرب العجل مدیرکل تعاون استان تا پایان سال برای اجرای طرح طبقه بندی در تمامی شرکتها و معادن همچنین مشخص شدن آخرین مهلت اجرا در صورتجلسه تنظیمی تا پایان سال، این امر هنوز و تا این لحظه در این شرکت انجام نشده است. باید منتظر ماند و دید که شرکت شهداب در این یک هفته باقیمانده به عهد و امضای خود یعنی اجرای طرح با افزایش حداقل ۶۰۰ هزار تومان به حقوق کارگران این معدن پایبند خواهد بود یا خیر؟
سعی می کنیم با امراللهی مسئول امور اداری این شرکت تماس بگیریم و مصاحبه ای در این خصوص داشته باشیم.”

  1. ناشناس

    با سلام و خسته نباشید
    خدا خیرتان بده بابت پیگیری هایی که انجام میدین
    ممنون

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *