- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

بیشترین بازدید، بالاترین بازپخش و بازخورد، زیادترین کامنت و ترکیدن دایرکت عصر همراه با دکتر توانااا

شایعات مربوط به تاسیس مطب دکتر توانا در یزد صحت ندارد و خانواده دکتر در تهران ساکن هستند.

موج عظیمی از نگرانی، اظهار همدردی و همراهی، درخواست از مسئولان شهر، معاونت بافقی درمان استان و شخص دکتر توانا زیر پست مربوط به “در بیمارستان بافق چه خبر است؟” در رابطه با اختلافات داخلی بیمارستان به راه افتاده و مردم خونگرم بافق نشان دادند که قدردان محبتهای مسئولین دلسوز و خدمتگزاران واقعی خود در هر جایگاهی هستند.
یک شهروند از کانالی موثق که نخواست نامش فاش شود به عصر بافق گفت: دکتر توانا هیچگونه مطبی در یزد ندارد و شایعات در این زمینه کذب محض است، در ضمن دو فرزند وی که آنها نیز دکتر هستند به همراه همسر ایشان در تهران ساکن بوده و اینکه گفته می شود جابجایی از بافق به یزد به خاطر مشکلات خانوادگی و به درخواست خود دکتر بوده صحت ندارد.
وی ادامه داد با قاطعیت به شما می گویم دکتر توانا بافق و مردم بافق را دوست دارد و برنامه وی ادامه کار در بافق تا بازنشستگی یعنی حدود ۴ تا ۵ سال آینده بوده است.
فرد مطلع با ناراحتی و اظهار نگرانی از آینده گفت نباید بگذاریم اختلافات و سوء مدیریت باعث شود تا شهرستان بافق، توانا را که سالها در بافق با دلسوزی تمام، روی باز و وقت و بی وقت به خدمت به مردم مشغول بوده از ما و شهرستان بگیرند.
وی در ادامه صحبتهای خود به مشکلات بسیار در حوزه درمان بافق، کمبود پزشک متخصص، امکانات پزشکی بروز حتی ساختمان بیمارستان اشاره کرده و اذعان داشت مردم بافق چه‌ گناهی کرده اند که هر روز باید نگران وضعیت بیمارستان و مشکلات آن باشند و بسیاری از مواقع باید مسیر ۱۲۰ کیلومتری بافق تا یزد را طی کنند و اگر قرار است دکتر توانا از بافق برود باید قبل از اینکار متخصص دیگری در شهرستان حضور پیدا کرده و چند سالی مشترک کار کنند و بعدا به طور کامل جایگزین وی شود.
در پایان نیز این شهروند از مردم، مسئولان و رسانه ها خواست به این راحتی از کنار این موضوع مهم عبور نکرده و در این خصوص پیگیریهای لازم را تا حصول نتیجه مطلوب انجام دهند.