- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

حادثه آفرینان چهارشنبه آخر سال تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در بازداشت می مانند


فرماندهی انتظامی شهرستان بافق به هنجارشکنان و حادثه‌ آفرینان چهارشنبه آخر سال هشدار داد در صورت سلب آرامش و آسایش مردم، دستگیر و تا پایان روز ۱۵ فروردین ماه در بازداشت خواهند بود و خودروی آنها نیز توقیف می شود.
به گزارش عصر بافق؛ سرهنگ شهرام طولابی نژاد گفت: با مقامات قضایی هماهنگی لازم صورت گرفته و لذا آنهایی که با انجام اقدامات خطرآفرین و مزاحمت برای مردم، موجب سلب آسایس و بر هم زدن نظم عمومی شوند ضمن بازداشت، وسیله نقلیه، آنها هم تا نیمه فروردین ماه در توقیف پلیس خواهد بود.
وی اضافه کرد: به افرادی که نسبت به انجام اقدامات غیرقانونی و حادثه ساز در فضای مجازی و حقیقی، اقدام کنند اخطار می دهیم که به شدت با آنها برخورد می شود و از مردم هم میخواهیم در صورت مشاهده این موارد، آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: موضوع مهم در آستانه چهارشنبه آخر سال این است که افرادی سودجو و فرصت طلب که همیشه مترصد فرصت برای کسب منافع خودشان هستند و اهمیتی به سلامتی و امنیت مردم نمی دهند از این روز، سوء استفاده کرده و اقدام به تولید، خرید و فروش مواد محترقه و آسیب زا و خطرناک در فضای مجازی و حقیقی می کنند که متاسفانه این شیوه به نوعی در فضای مجازی، مد شده و حتی افراد را برای ساخت این مواد آموزش می دهند و چون نوجوانان و جوانان با این مواد آشنایی ندارند با مشکلاتی مواجه میشوند و گاهی این مواد، منفجر شده و موجب وقوع حوادث ناگوار می شود.
طولابی نژاد به والدین هم توصیه کرد: در این ایام که ویروس کرونا هم شیوع یافته توجه کافی و لازم را به فرزندان خود داشته باشند و اوقات فراغت آنها را به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که به سمت مواد محترقه و منفجره نروند.