فرماندار بافق: در جلسه ای که با مدیرعامل سنگ آهن داشتیم گفت خبرنگار با خودمان و نیازی به حضور خبرنگاران بافق نیست اما من اصلا موافق این موضوع نبودم و بر این باور بودم که خبرنگاران باید حضور داشته باشند.
به گزارش عصر بافق؛ سید مهدی طلایی مقدم در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که چرا برای افتتاح گندله که بزرگترین پروژه شهرستان بافق طی سالیان اخیر بود از خبرنگاران بافقی دعوت نشد فکر نمیکنید که آوردن خبرنگار از یزد توهین به خبرنگاران بافقی محسوب می شود؟! گفت: از مدیر عامل و روابط عمومی سنگ آهن سوال کنید که چرا دعوت نکردند.
وی ادامه داد: در جلسه جمع بندی که با مدیرعامل سنگ آهن داشتیم گفت: «خبرنگار با خودمان و نیازی به حضور خبرنگاران بافق نیست» اما من اصلا موافق این موضوع نبودم و صراحتا اعلام کردم و بر این باور بودم که خبرنگاران باید همیشه حضور داشته باشند.
فرماندار بافق بیان داشت: بخاطر دارم در دوره قبل که بافق بودم حضور مستمر خبرنگاران برای پیگیری مطالبات مردمی بسیار مثمرثمر بود که همین امر باعث شد که اتفاقات خوبی برای بافق رخ دهد و کلنگ گندله به زمین زده شود.
طلایی مقدم در پایان خاطر نشان کرد: خبرنگاران نامحرم نیستند و باید همیشه حضور داشته باشند.
خبر: دهستانی

  1. مجید

    … مگرامکان داره این موضوع که خبرنگار بافقی نباشه.حالا بررسی کنید ایا کارت هدیه هم بوده یاخیر؟ اینسری استاندار برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری خیلی فعال شده احتمالا میخواسته سبیل انها را چرب کنه این حرفها را باور نکنید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *