به گزارش عصر بافق؛ این روزها در خصوص زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی، زمان افتتاح، کیفیت آن و حتی اینکه چه کسانی به نام خود تمام کردند حرف و حدیث های زیادی در فضای مجازی مطرح می شود در این راستا مصاحبه ای با رییس هیات فوتبال بافق حجت الاسلام ابراهیم تفکری انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

عصر بافق: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی چه زمانی افتتاح می شود؟! میزان اعتبار و کیفیت زمین آن چگونه است؟
رئیس هیات فوتبال بافق: این زمین چمن در نیمه فروردین با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاح می شود‌.
اعتبار آن حدود سی میلیارد ریال است و در خصوص کیفیت هم اگر خوب نگهداری شود حدود ۱۵سال عمر می کند.

عصر بافق: چه کسانی و چه ارگانهایی در آماده سازی این زمین برای استفاده جوانان همکاری کردند؟
حجت الاسلام ابراهیم تفکری: چند سال پیش که لیگ فوتبال شهرستان بافق را با ۱۶ تیم شروع کردیم در همان زمان دو تیم شهدای سنگ آهن و انصار بافق در لیگ استان حضور داشتند و تنها زمین برای برگزاری لیگ فوتبال بافق و تیم انصار ورزشگاه تختی بود که این زمین جوابگو نبود و هیات فوتبال استان هم چندین بار نامه زد که این زمین برای برگزاری مسابقات مساعد نیست.
رضا نارگانی رییس سابق اداره ورزش بافق دستور داد جلسه ای با حضور کارشناسان اداره کل برگزارشد و مقرر شد زمین چمن مصنوعی شود که چندین جلسه دیگر با حضور رییس شورا سید محمد باقی زاده، رضا نارگانی، سمیه ایزدیان و کارشناس اداره کل برگزار و مقرر شد شورای شهر و شهرداری زیرسازی و فنس را با کمک سنگ آهن انجام دهد و هزینه چمن ونصب چمن را اداره کل انجام دهد.
که جا دارد در اینجا از مدیر عامل سابق صندوق محمد جواد عسکری که به مدیرعامل وقت علی اکبر رحیمی گفتند مساعدت کنند تشکرکرد. در ادامه نیز رضا فلاح مدیر عامل فعلی سنگ آهن همکاری کرد. همچنین از ایزدیان و اعضای شورای شهر مخصوصا رییس شورا و شهردار بافق نیز تشکر می کنم.
البته اینکه می گویند کارگروه فوتبال برگزارشده درست است یک جلسه کارگروه برگزارشد که بنده در خدمت پیشکسوتان و رییس دفتر نماینده بودم و دیگر هیچ جلسه ای برگزار نشد!
در مورد جایگاه ورزشگاه هم جا دارد از مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و سید مهدی طلایی مقدم فرماندار و مدیرعامل سنگ آهن رضا فلاح و پیگیریهای سمیه ایزدیان تشکر کرد.

عصر بافق: لطفا در مورد لیگ فوتبال و فوتسال بافق توضیح دهید.
تفکری: لیگ فوتبال بافق به محض آماده شدن چمن تختی در رده های پایه برگزارمی شود.
در مورد لیگ فوتسال ما سال گذشته رده نونهالان و نوجوانان را به بهترین نحو برگزار کردیم که به خاطر کرونا منجر به تعطیلی مسابقات شد. اهدای جام و مدال تیمهایی که مقام آوردند را در چند روز آینده انجام می دهیم که جا دارد از کمیته فوتسال هیات فوتبال تشکر کرد.

عصر بافق: در مورد مدرسه فوتبال سنگ آهن که تعطیل است چه توضیحی دارید؟
تفکری: در مورد مدرسه فوتبال سنگ آهن با محمدرضا کاظمی مدیر عامل باشگاه سنگ آهن صحبت کردم و مقرر شد که ثبت نام را انجام دهند و از فروردین با رعایت مسائل بهداشتی شروع به کار کنند.
ضمنا دو مدرسه فوتبال دیگر در کلوپ ورزشی و ورزشگاه تختی دایر می شودکه ثبت نام آن را از هفته آینده شروع می کنیم.

عصر بافق در خصوص زمین چمن محلات توضیح دهید.
تفکری: به پیشنهاد شورای شهر و شهردار زمین چمن چند محله از فخریه، مظفریه، قلعه، پیرمراد و … انجام شد.
همچنین محله امام جعفر صادق(ع) ، شهرک امام حسین(ع)، مسکن مهر و بلوار ملا اسدالله بافقی هم نیاز به فضای ورزشی دارد که ان شاءالله مساعدت های لازم صورت گیرد.

عصر بافق: سخن پایانی؟!
امیدوارم با همکاری رییس اداره ورزش وجوانان بافق، فرشاد تفکری رییس هیات فوتبال استان، همکارانم در هیات فوتبال و پیشکسوتان و مربیان، ورزشگاه تختی و کلوپ را به قطب فوتبال شهرستان تبدیل می کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *