- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

انتقاد کردم محکوم شدم

خبرنگار افتخاری عصر بافق و فعال اجتماعی: صحبت خاصی ندارم.
یکی از خبرنگاران حاضر در جلسه: ایشان صحبتهایشان را قبلا با دادستان انجام داده اند.

به گزارش عصر بافق؛ نشست اصحاب رسانه شهرستان با دادستان، پلیس فتا، فرمانده انتظامی و رییس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان بافق برگزار شد.
در این نشست در خصوص قوانین مطبوعات و کلاهبرداری های اینترنتی و … مباحثی مطرح شد.
ذبیح الله کارگران خبرنگار افتخاری و فعال اجتماعی در این جلسه گفت: وظایف مدعی العموم چیست و چه زمانی وارد عمل می شود؟ مدعی العموم در خصوص رسانه ها و گروه های مجازی در برابر تمام انتقادات مطرح شده باید وارد عمل شود یا نه فقط در مواقع خاص؟! اگر کسی از شهردار یا از نماینده مردم انتقاد کند باید صورتجلسه شده و بر علیه سوال کننده شکایت شود؟ اینها اطلاع رسانی شود که مطلع باشیم.
وی افزود: باعث تاسف است وقتی پرونده باز شده به دادگاه می آید به نیروی انتظامی مراجعه می کنم و دلیل خواستنم را جویا می شوم؟ هر چه به پرونده نگاه می کنند تعجب می کنند که چه پاسخی به من بدهند! به دادگاه مراجعه می کنم که دلیل را بپرسم.
این فعال اجتماعی ادامه داد: مثلا در پرونده من عنوان شده چرا گفتید جاده باقرآباد لاک پشتی پیش می رود؟ وقتی جاده ای که در آن ما کشته دادیم با سرعتی که باید پیش نمی رود چه باید گفت؟
کارگران خطاب به فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: در این مسیر چند نفر کشته دادیم؟
طولابی نژاد نیز در پاسخ وی بیان داشت: زیاد بوده، البته برای ما یک نفر هم زیاد است.
خبرنگار افتخاری عصر بافق ادامه داد: من ترسی از پرونده ندارم اما بگذارید انتقادات توسط مردم و رسانه ها صورت گیرد.
کارگران در پاسخ به سوال طولابی نژاد که مگر تبرئه نشدید گفت: خیر محکوم شدم.
در ادامه طولابی نژاد گفت: چندین بار به دوستان گفتم شما شماره من را دارید در فضای مجازی هر مشکلی بود که مربوط به نیروی انتظامی بود به ما انتقال دهید و تاکنون یک پیام در این خصوص برای ما ارسال نشده است، الان هم اعلام می کنم شما همگی شماره ما را دارید هر مشکلی بود یا انتقادی داشتید به ما اعلام‌ کنید.