- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

هر قشری خودش باید آستین بالا بزند

بعد از همت لکوموتیورانان راه آهن برای تشکل کارگری ایندفعه بسیج فوتبالیها و فوتبال دوستان برای پیگیری زیرساختها و مشکلات فوتبال شهرستان؛

هر قشری خودش باید آستین بالا بزند

علی مسلمان بافقی از مربیان با سابقه فوتبال شهرستان: من عاشق فوتبال هستم و در حوزه خودم می خواهم تاثیرگذار باشم، با تلاش روح الله فخارزاده و جمعی از پیشکسوتان فوتبال بافق با اصغر رنجبر رئیس دفتر صباغیان هماهنگ شدیم، کارگروه تشکیل دادیم برای پیگیری زیرساختهای فوتبال شهرستان، هدف اولمان پیگیری زمین چمن ورزشگاه بود که تاکنون ۸۰ درصد به هدفمان دست یافتیم.
لیگ فوتسال نوجوانان و جوانان تشکیل شد که متاسفانه در شرایط کرونایی تعطیل شده است، لیگ فوتبال نداریم، همه دبه خود را آویزان سنگ آهن می کنند. سنگ آهن و شورای شهر در بحث زمین چمن کمکهای خوبی کردند.

عصر بافق: خودتان را معرفی می کنید؟
مسلمان: علی مسلمان بافقی هستم و در امر مربیگری فوتبال مشغول هستم.

عصر بافق: چطور شد که بحث چمن زمین ورزشی را پیگیری می کنید؟
مسلمان: این چمن خیلی به فوتبال بافق کمک میکند و من می خواهم در حوزه خودم موثر باشم. چمنی که ۷ سال بود رها شده بود. ما با همراهی تعدادی از پیشکسوتان فوتبال شهرستان خصوصا روح الله فخارزاده از طریق اداره ورزش و دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اصغر رنجبر پیگیری کردیم و کار گروهی برای این موضوع تشکیل شد. خدا را شکر با همت سنگ آهن و کمک بخشی از هزینه ها از طریق باشگاه آهن حل شد و چمن هم الان آماده نصب هست.

عصر بافق: پیشنهاد تشکیل کارگروه از جانب چه کسی بود؟
مسلمان: با اصغر رنجبر دفتر صباغیان در ارتباط بودیم و خودمان این کارگروه را تشکیل دادیم.

عصر بافق: خب پس تشکیل این کارگروه به پیشنهاد دفتر صباغیان بوده است؟
مسلمان: بله اولین جلسه اش هم در دفتر صباغیان تشکیل شد.

عصر بافق: فقط پیگیر بحث فوتبال و چمن ورزشگاه بودید؟ کارگروه همچنان فعال است؟
مسلمان: بله فوتبال، هدف اولمان زمین چمن بود که خدا را شکر ۸۰ در صد پیش رفته است و الان هم فعال و پیگیر سکوهای ورزشگاه هستیم. کلا مباحث فوتبال بافق از جمله زمین پیرمراد هم پیگیری شد که خدا را شکر تاسیس شد. زمین مسجد جامع را آقای دهقانزاده، تپل اسپرت پیگیری زیادی انجام داده که با همت باقیزاده کارهایش انجام شده است.‌‌‌‌ همزمان به دنبال ایجاد زمین چمن ورزشی برای الان دنبال محله امام جعفر صادق (ع) هستیم که خیلی مظلوم واقع شده است.

عصر بافق: پس کارگروه کلا در بحث زیرساختهای فوتبال فعالیت می کند؟
مسلمان: بله و بیشتر پیگیر زمینهای ورزشی در محلات مختلف شهر از جمله پیرمراد، مسجد جامع، محله مظفریه، محله سفلی، زمین ورزشگاه و …

عصر بافق: شما که فوتبالی هستید چرا بافق لیگ فوتبال و فوتسال ندارد؟
مسلمان: بافق لیگ فوتسال نوجوانان و جوانان تشکیل شد که متاسفانه به خاطر شرایط کرونایی فعلا تعطیل شده است اما لیگ فوتبال نداریم چرا که همه دبه خود را آویزان سنگ آهن و باشگاه آهن می کنند.

عصر بافق: سخن پایانی ؟
مسلمان: در شهرستان بافق استعدادهای ورزشی و فوتبالی زیاد داریم، هیات مدیره سابق باشگاه آهن به بنده پیشنهاد مدیریت مدرسه فوتبال را دادند، من تلاشم را کرده ام، رزومه کاریم هم مشخص است اگر به توافق برسیم می توانم به فوتبال پایه شهرستان و به نوجوانان و جوانان علاقه مند به فوتبال بیشتر خدمت کنم.