تغییری که در گذشته و در سکوت خبری اتفاق افتاده انتصاب احسان عزیزی به سمت مدیر مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران-یزد بود که هیچگونه خبری در فضای شهرستان از آن مخابره نشد. بافقیها در مرکز استان به سختی می توانند پیشرفت کنند و حامی خاصی ندارند.
نمی دانیم که محمد جواد فتوحی بافقی مدیر سابق این مرکز که قبل از آن ۵ سال مدیرعامل شرکت فسفات بافق بوده و در آن دوران فسفات هر سال جهشهای قابل ملاحظه ای را در تولید تجربه کرده و چندین لوح تقدیر از مسئولان کشوری دریافت کرده بود، طرح استحصال آهن در کنار فسفات را از سنگ به نتیجه رسانده بود اکنون در کجا مشغول بکار است.
هر چه در فضای مجازی گشت و گذار و سایت مرکز تحقیقات را زیر و رو کردیم رزومه ای از احسان عزیزی ندیدیم اما احسان عزیزی از کجا و به سفارش چه کسی آمد که داخل حکم وی جعفری به پاس سوابق و تجارب ارزشمند، وی را به سمت مدیر این مرکز مهم و استراتژیک در استان منصوب کرده است.
استاندار محترم اگر در جریان این جابجایی بودید و در مقابل برکناری یک بافقی سکوت کردید بهتر نبود به جای فتوحی بافقی لااقل یک یزدی آشنا با منطقه و معادن استان مسئولیت این پست حساس را به عهده می گرفت؟ آیا نماینده محترم مردم بافق در جریان این جابجایی قرار گرفته اند یا این تغییر نیز همزمان با تغییرات و غیر بومی گزینیها در مجتمع معادن فلات مرکزی ایران زیاد مهم نیست؟
برای محمد جواد فتوحی در هر جایی که مشغول به خدمت است آرزوی موفقیت می کنیم.
پ.ن.۲: چندی قبل هم دکتر کارگران بافقی از ریاست نظام مهندسی معدن استان یزد کنار گذاشته شده و یک اردکانی آن کرسی را به دست آورد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *