شهردار بافق: در مراسمی کلنگ پروژه ساخت باغ بهشت (بوستان محله ای) با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بافق به زمین زده شد.
به گزارش عصر بافق؛ سید علی نوروززاده در مراسم کلنگ زنی ساخت بوستان محله ای، مساحت اجرای این پروژه را بیش از چهار هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: این بوستان که در بافت قدیمی کوچه ۲۰ خیابان شهید تفکری قرار دارد شامل زمین ورزش جوانان و کودکان، مسیر تندرستی، پارکینگ، بوفه، آلاچیق، فضای سبز و سایر مکانهای فرهنگی و تفریحی است.
وی هزینه اجرای پروژه باغ بهشت را ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری اعلام و تصریح کرد: این بوستان تابستان ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.
شهردار بافق ایجاد شرایط بهتر در بافت قدیم شهر را سرانه خدمات شهری دانست و با بیان اینکه یکی از اقدامات بهسازی بافت قدیم ساخت بوستان محله ای است افزود: بوستان به عنوان یکی از عناصر سرزندگی در محله است که موجب تنوع‌بخشی،زیباسازی، و مناسب سازی سیمای بصری می شود.

نوروززاده هدف از ایجاد این بوستانها را ارتقای کیفیت محیط و فضایی مناسب در محله، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و روح امیدواری در بین اهالی محل برای مراودات اجتماعی و همدلی و همگرایی عنوان کرد.
وی در پایان برنامه ریزی جهت ایجاد بیش از ۱۰۰ هزارمترمربع فضای سبزو بوستان جدید در سال ۱۴۰۰ خبرداد و از جمله به بوستان شهدا ، بوستان شهرک امام حسین (ع) و خیابان مهدیه اشاره کرد.

برچسب ها : ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *