شهردار بافق: بلوار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال در بافق افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق در آئین افتتاح این بلوار که با حضور مردم و مسئولان شهرستان برگزار شد سید علی نوروززاده با گرامیداشت ولادت امام علی (ع) گفت: بلوار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی [باقرآباد] به طول سه کیلومتر از میدان بهارستان تا میدان گردشگری طراحی شده است که فاز اول این بلوار در محدوده قانونی شهر به مساحت بیش از ۳۰ هزار متر مربع و با هزینه بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: مابقی مسیر تا میدان گردشگری با موافقت فرمانداری و از طریق بخشداری در حال پیگیری است.
شهردار بافق با اشاره به اهمیت احداث این مسیر در خصوص دسترسی ایده آل به نقاطی همچون کنارگذر شمالی، مزارع، روستاها و مناطق گردشگری شهرستان، از همکاری و مشارکت فرمانداری، اعضای شورای شهر و مالکین شریف املاک واقع در مسیر صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.
نوروززاده درخصوص روشنایی مسیر نیز گفت: البته روشنایی تمامی معابر عمومی از جمله وظایف اداره برق می باشد و شهرداری در این موارد به منظور زیبایی مسیر پایه روشنایی را تامین می کند که البته در مورد این بلوار با توجه به زمانبر شدن و طولانی شدن اجرا از سوی اداره برق، قرار بر این شد شهرداری با همکاری فرمانداری روشنایی مسیر را انجام دهد و در قبال آن اداره برق یکی دیگر از مسیرهای شهری را کامل انجام دهد.
فرماندار بافق هم در این آیین، ساخت بلوار باقر آباد را کاری ارزشمند خواند و گفت: شهرداری از نهادهایی است که بودجه خود را از محل ارایه خدمات مطلوب کسب می کند و تنها مقدار کمی از ۲ درصد عوارض فروش مواد معدنی منطقه به شهرداری تعلق می گیرد.
سید مهدی طلایی مقدم در خصوص روشنایی این بلوار افزود: فرمانداری برای تامین بخشی از بودجه روشنایی با شهرداری همکاری می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *