رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق: نمایشگاه نقاشی گروهی با عنوان “رویش” از ۲ اسفند به مدت دو هفته در گالری هنرهای زیبا آغاز به کار کرد.
به گزارش عصر بافق؛ حسین ارجمند ضمن اشاره به اهمیت برپایی این نمایشگاه ها ابراز داشت: مهم‌ترین نیاز هنرمندان فراهم شدن شرایطی برای ارائه وفروش آثارشان است و امیدواریم با حمایت بقیه مسؤولان شهرستان  در این بخش موفق‌تر از پیش عمل شود.
وی ادامه داد: حمایت از هنرمندان  بومی به واسطه تولید آثار ارزشمند بومی و محلی  از مسائل مهمی است که با قوت دنبال می‌شود تا از این طریق بتوان نشاط و پویایی فرهنگی را در جامعه ایجاد کردو با زبان هنر، داشته‌های فرهنگی و هنری خود را به معرض نمایش قرار دهیم.
در ادامه علیرضا یاراحمدی مسئول گالری هنرهای زیبا با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان ابراز داشت خوشبختانه از هنرهای تجسمی در شهرستان بافق استقبال می شود و هنرجویان برای یادگیری تکنیک های نقاشی ابراز علاقه می کنند ودر راستای دیده شدن آثار  هنرمندان تصمیم گرفته شد نمایشگاه نقاشی گروهی باعنوان “رویش” برگزار شود.
وی افزود: در این نمایشگاه ۵۶ اثر از ۲۴ هنرمند به نمایش در آمده است که عمدتا با تکنیک رنگ روغن و با سبک رئالیسم یا واقع گرایی می باشد.
گفتنی است؛ این نمایشگاه از دوم اسفند به مدت ۲ هفته در گالری هنرهای زیبا واقع در بلوار امام خمینی فرعی ۱۹برپا می باشد و بازدید از نمایشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای عموم علاقه مندان آزاد است.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *