وقتی از خصوصی سازیها به خصوصی بازی یاد کردیم دقیقا منظورمان همین بود که وقتی ابر شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق را با شائبه های فراوان به صندوقی واگذار می کنند که مدیران آن تجربه و تخصص لازم و کافی جهت مدیریت این مجموعه که حدود ۶۰۰۰ هزار کارگر در خود جای داده را ندارند می شود اوضاع امروز شهرستان بافق و شرکت سنگ آهن، شرکتی که ۵۰ سال تامین کننده خوراک واحدهای فولادی در اصفهان، قطب فولاد کشور بوده به روزی رسیده که صاحب دو کارخانه تعطیل است و حواشی زیادی در آن بر اثر سوء مدیریت و عدم ثبات در تصمیم گیریها در جریان است.
اصرار و عجله مدیران صندوق که ظاهرا از جو شهرستان بافق و شرکت سنگ آهن اطلاع کافی ندارند و واگذاری یک آنومالی به شرکتی فولادی و به مزایده رفتن دو آنومالی دیگر در شهرستان توسط وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت باعث شده تا اعتراضها شدت بیشتری به خود بگیرد. این داستان تا جایی پیش رفته که یکی از فعالین کارگری از رئیس شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن درخواست بررسی عدم صلاحیت صندوق بازنشستگی فولاد کشور را جهت تصاحب این شرکت این چنین بیان می کند: “سلام به همه، آقای مهندس علی قاسمی، رئیس محترم شورای کارگری سنگ آهن مرکزی ایران، مواضع شجاعانه شما به عنوان نماینده کارگران این ابر کارگاه اقتصادی کشور که متاسفانه برخی درصدد نابودی آن بر آمده اند می‌تواند ریشه ظلم‌ها را بخشکاند. به نظرم روی عدم صلاحیت صندوق بازنشستگی فولاد برای داشتن چنین ابرکارگاهی بیشتر زوم کنید. چرا بعد از چندین سال برای تامین خوراک و بازگرداندن آنومالی های اکتشافی سنگ آهن مرکزی ایران تلاش نتیجه بخشی نشده؟؟!چرا به بند های صورتجلسه ۹۳/۶/۹ و ابلاغیه ۱۶ بندی وزیر و دستور معاون اول رئیس جمهور بعد از چندین سال بی توجهی شده است؟ قطعا شرکت واگذار شده تا بهتر مدیریت شود، بهتر از پتانسیل های و فرصت‌های بی نظیر سرمایه گذاری در آن استفاده شود و بدهی های انبوه خودش رو با گرفتن آنومالی ها و تامین خوراک سنگ آهن مرکزی ایران تهاتر کند. ولی می‌بینیم که هر روز گذشت رنگمان از روز گذشته زرد تر شد و هر دم از این باغ بری رسید. ان شاء الله جدی تر ورود کنید و از حق مسلم کارگران این شرکت دفاع کنید🙏🌹🙏 ان شاء الله… اللهم عجل لولیک الفرج.🙏🌹🙏 اللهم جعل عواقب امورنا خیرا 🙏🌹🙏”
پ.ن.: آیا گوش شنوایی هست؟ واگذاری سهام شرکت سنگ آهن در بورس را تا تامین خوراک و راه اندازی دوباره دو کارخانه تعطیل آن متوقف کنید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *