فولاد زاگرس قرار شده در بافق کارخانه ۵ میلیون تن کنسانتره، گندله ۲/۵ میلیون تن و آهن اسفنجی بزند، اولویتش تامین خوراک سنگ آهن باشد، دو درصد فروش معادن شهرستان را بدهد، مسئولیتهای اجتماعی شهرستان و روستاها را به جا آورد و خلاصه تمام شرایط شهرستان را نیز پذیرفته است؟!

چرا رئیس شورای اسلامی شهر بافق از اقدام به حذف برنده آنومالی ۵a و واگذاری آن به فولاد مبارکه به خیانت به شهرستان یاد می کند؟! حرف از مذاکره بود که بیشتر و با توجه به این عریضه به زد و بند و لابی می خورد، خب از این مذاکرات چه چیزی به بافق و سنگ آهن خواهد رسید؟!

ترس برنده آنومالی ۵a از لابی و اعمال نفوذ شرکتهای بزرگ‌ فولادی در راستای ابطال مزایده
“بر اساس جدول فوق اختلاف درصد اعلامی توسط شرکتها بسیار نزدیک به هم می باشد که این خود باعث بروز برخی تحرکات توسط شرکتهای فولادی دیگر برای به هم زدن نتیجه مزایده و تغییر نتیجه به نفع خود گردیده است. از آنجائیکه این مزایده توسط یک دستگاه دولتی و تحت نظارت دستگاههای نظارتی صورت پذیرفته است نمی توان بر دقت و صحت برگزاری آن هیچ اشکالی وارد نمود.
همانگونه که مستحضرید برای نخستین مرتبه است که کنسرسیومی کاملا خصوصی برنده مزایده در این سطح گردیده است و نگرانی جدی از کارشکنی های شرکتهای فولادی بزرگ برای این شرکت وجود دارد لیکن از آن مقام محترم تقاضا دارد دستورات مقتضی نسبت به حفظ حق این شرکت در این مزایده صادر فرمائید.”

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *